همشهری آنلاین: نیم فصل نخست مسابقات لیگ ملی بسکتبال با قهرمانی دانشگاه آزاد تهران خاتمه پیدا کرد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، دانشگاه آزاد اسلامی با از پیش رو برداشتن حریفان قدری چون مهرام و پتروشیمی بندر امام به صدر رسید و در آخرین بازی دور رفت مقابل ثامن مشهد به میدان رفت.
بازیکنان دانشگاه آزاد برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیم فصل به دو امتیاز این دیدار احتیاج داشتند و در حالی که کوارتر اول را با نتیجه 23 بر 18 به ثامن مشهد واگذار کردند، با جبران نتیجه در سه کوارتر دیگر، در نهایت با نتیجه 89 بر 72 به برتری رسیده و بر صدر جدول تکیه زدند.

در دیگر بازی حساس این هفته پتروشیمی بندرامام و مهرام مقابل هم به میدان رفتند. همانطور که تصور می‌شد بازی نزدیک و زیبایی نیز از دو تیم شاهد بودیم. پتروشیمی بندرامام در حالی که تا کوارتر چهارم بازی از مهرام پیش بود، در ثانیه‌های پایانی، زمانی که توپ‌هایش تبدیل به گل نشد با نتیجه 75 بر 72 این دیدار را واگذار کرد. با کسب این نتیجه مهرام در جایگاه دوم و پتروشیمی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

تیم پالایش نفت آبادان در بازی هشتم خود در مصاف با صنایع پتروشیمی ماهشهر موفق شد با نتیجه 77 بر 43 میزبان خود را شکست داده و با کسب 4 پیروزی در پایان دور رفت در رده چهارم بایستد.

شهرداری گرگان و فولاد هفت الماس قزوین نیز در پایان دور رفت بازی زیبایی را مقابل هم به نمایش گذاشتند. تیم شهرداری گرگان در این بازی خانگی با درخشش بازیکنان خود مقابل بازیکنان جوان و جنگنده تیم فولاد هفت الماس قزوین موفق شد با نتیجه 64 بر 59 به پیروزی برسد. برتری تیم شهرداری گرگان صعود سه پله‌ای این تیم را به دنبال داشت.

فولاد هفت الماس قزوین و پمینای اصفهان در حال حاضر با 10 امتیاز در رده 6 و 7 قرار دارند. جایگاه واقعی این دو تیم در پایان نیم فصل اول بعد از انجام دیدار معوقه هفته اول که روز پنجشنبه 20 آذر ماه برگزار می‌گردد مشخص خواهد شد.

 

کد خبر 280567

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha