همشهری آنلاین: دور برگشت مسابقات لیگ ملی با برتری تیم‌های مهرام، دانشگاه آزاد، پالایش نفت آبادان و هفت الماس قزوین استارت خورد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، تیم دانشگاه آزاد که موفق شد نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان ببرد، دور برگشت را نیز با برتری مقابل میزبان خود، صنایع پتروشیمی ماهشهر آغاز نمود و موفق شد با نتیجه 71 بر 43 پیروز این میدان شود.

ثامن مشهد در دور برگشت میزبان مهرام تهران بود. این دیدار تا پایان کوارتر سوم بازی نزدیک و پایاپای و با اختلاف 4 الی 5 امتیاز به سود مهرام در جریان بود، اما در کوارتر چهارم بازیکنان مهرام با پیشی گرفتن از میزبان خود موفق شدند با نتیجه 80 بر 64 به برتری برسند و همچنان در تعقیب دانشگاه آزاد در جایگاه دوم قرار بگیرند.

تیم فولاد هفت الماس قزوین که موفق شده بود در دور رفت پمیناي اصفهان را با شکست بدرقه کند، در دور برگشت نیز در خانه حریف در مصاف با نماینده اصفهان با نتیجه 85 بر 76 به پیروزی رسید و با کسب دو امتیاز دست پر به فزوین بازگشت.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته شهرداری گرگان میزبان پالایش نفت آبادان بود. بازی این دو تیم در دور رفت به وقت‌های اضافه کشید و در نهایت هم با برتری شهرداری گرگان به پایان رسید، اما در دور برگشت بازیکنان نفت آبادان با جبران شکست دور رفت موفق شدند با نتیجه 73 بر 38 تیم پیروز این میدان باشند.

تیم پتروشیمی بندر امام در هفته نخست دور برگشت با قرعه استذاحت روبه رو بود.

هفته یازدهم (هفته دوم دور برگشت) روز پنجشنبه 27 آذرماه با انجام 4 دیدار پیگری خواهد شد.

 

کد خبر 281186

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha