‌‌همشهری‌آنلاین: رمان توفان‌ دیگری‌ در راه‌ است؛‌‌‌ جدیدترین‌ اثر سید مهدی‌ شجاعی‌ پنجشنبه 11 مرداد در حضور نویسندگان‌ و شهردار تهران در انجمن‌ قلم‌ ایران‌ رونمایی‌ شد.

در ابتدا رضا امیرخانی - رئیس هیات مدیره انجمن قلم، گفت: خوشحالم که رونمایی این کتاب به افتتاح فروشگاه انجمن نیز منجر شد. به هرحال بعد از سال ها این فرصت فراهم شده است تا از نویسنده یک کتاب با ارزش قدردانی کنیم.

در این‌ نشست‌ محمدباقر قالیباف‌ شهردار تهران،‌ علیرضا رضاداد - مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی، محسن چینی فروشان - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجید مجیدی - فیلمساز، حسین انتظامی، مدیرمسئول همشهری، جواد محقق - شاعر و کارشناس ادبیات کودک و نوجوان، امیرحسین فردی - مدیر مسئول نشریه کیهان بچه ها،نیز حضور داشتند.

نویسندگان‌ ادبیات‌ داستانی‌ معاصر حاضر در نشست، رمان توفان‌ دیگری‌ در راه‌ است؛‌‌ را نقد و بررسی‌ کردند و محسن چینی فروشان این اثر را مانیفست سید مهدی شجاعی خواند.

سید مهدی شجاعی پیش از این درباره این‌ رمان‌ ‌300‌ صفحه‌‌ای‌ و ‌10‌ فصلی با همشهری گفتگو کرده بود: [تلفیقی از تکنیک‌های ادبی].

 سید مهدی شجاعی در این مراسم گفت : نگارش این رمان را ۲۰ سال پیش شروع کردم اما هر بار برای به پایان بردن آن اعتماد به نفس محکمی طلب کردم تا اینکه توانستم آن را آن طور که باید به رشته تحریر در آورم. اینکه محسن چینی فروشان کتاب جدید مرا مانیفستی از تفکرات من خواند برای من هم جالب توجه است. شاید به این خاطر که فکر می کنم رمان طوفان دیگری در راه است به نوعی ادامه اعتقادات من بوده است که رد پایش به خوبی در این اثر مشهود است.

این‌ کتاب‌ نخستین‌ رمان‌ بلند سید مهدی‌ شجاعی‌ با دستمایه‌ اجتماعی است‌ انتشارات‌ نیستان‌ ان‌ را با منتشر کرده‌ است.‌

کد خبر 28043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز