اعتراض ۲مرد میانسال به تجمع عده‌ای از اوباش در مقابل پارکینگ خانه‌شان، سرنوشت خونینی را برایشان رقم زد.

مجروح

مردان جوان كه گويا از اعتراض مردان ميانسال عصباني شده بودند با چاقو و قمه به آنها حمله كردند و حادثه هولناكي را رقم زدند.
اين حادثه شامگاه سوم آذر‌ماه در خيابان 17اشتراكي در منطقه رجايي‌شهر كرج رخ داد. آن شب 2مرد 61و 57ساله كه دوستاني صميمي هستند، سوار بر خودروي خود وارد كوچه شدند تا به خانه‌شان بروند.

وقتي آنها به مقابل خانه رسيدند، حدود 7جوان را ديدند كه مقابل در پاركينگ ايستاده و سرگرم گفت‌وگو بودند. مرد 61ساله شيشه ماشين را پايين كشيد و از مردان جوان خواست آنجا را ترك كنند تا وي بتواند ماشينش را وارد پاركينگ خانه‌اش كند. اعتراض او اما باعث عصبانيت مردان جوان شد و چند نفر از آنها با گفتن فحش و ناسزا به مردان ميانسال چند ضربه به ماشين آنها زدند و كنار رفتند.

مردان ميانسال كه حدس مي‌زدند مردان جوان در حالت عادي نباشند، تصميم گرفتند سكوت كنند و پس از باز‌شدن در پاركينگ وارد ساختمان شوند اما مردان شرور دست بردار نبودند. آنها پشت سر مردان ميانسال وارد پاركينگ شدند و درحالي‌كه چاقو و قمه در دست داشتند آنها را از داخل ماشين به بيرون كشيدند و شروع به ضرب و شتم كردند.

يكي از شاهدان حادثه در گفت‌وگو با همشهري مي‌گويد: آنها بي‌محابا ضربات چاقو و قمه را بر بدن مردان ميانسال وارد مي‌كردند و اين در حالي بود كه همسايه‌ها و شاهدان جرأت نزديك‌شدن به آنها و مداخله در درگيري را نداشتند.او ادامه مي‌دهد: در همين هنگام پسر يكي از مردان ميانسال كه دانشجوي كارشناسي ارشد است از پله‌ها پايين آمد و با ديدن پيكر غرق خون پدرش به كمك او رفت اما مهاجمان به او نيز حمله و چندين ضربه چاقو به بدنش وارد كردند طوري كه يكي از ضربات به قسمتي از ريه‌اش وارد شد و او را چند روز در بيمارستان بستري كرد.

مردان مهاجم پس از اين حمله خونين به سرعت از ساختمان خارج شدند و برخي از آنها سوار بر يك خودروي پژو و بقيه نيز با پاي پياده فرار كردند. پسر يكي از مجروحان حادثه نيز به همشهري مي‌گويد: به محض اطلاع از ماجرا پدرم و 2مجروح ديگر را به بيمارستان برديم. پزشكان مي‌گفتند يكي از ضربات چاقويي كه به بدن دوست پدرم وارد شده از كنار قلب او عبور كرده و تنها يك معجزه باعث شده كه وي از خطر مرگ نجات پيدا كند.

او ادامه مي‌دهد: پس از اين ماجرا با حضور در كلانتري 19باغستان از مهاجمان شكايت كرديم اما با گذشت چند روز از ماجرا هنوز هيچ نتيجه‌اي حاصل نشده است. هر بار كه به كلانتري مي‌رويم به ما جواب نمي‌دهند؛ حتي مجبور شده‌ايم كه خودمان دنبال برخي استعلامات برويم. مرد جوان مي‌گويد: با اينكه شاهدان شماره پلاك خودروي مهاجمان را يادداشت كرده‌اند اما روند رسيدگي به پرونده كند است و اين در حالي است كه حمله مهاجمان باعث شده كه مجروحان، جراحات سختي ببينند و چند روز در بيمارستان بستري باشند. براساس اين گزارش تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري عاملان اين حمله خونين ادامه دارد.

کد خبر 280250

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha