امیرحسین اعظمی: از دقیقه ۶۰ و با گل دیدنی محمد نوری بود که هواداران پرسپولیس شروع به شمارش دقایق پایانی کردند تا صعود به فینال جام حذفی ایران را جشن بگیرند امارؤیای آنها برای رفتن به فینال و گرفتن سهمیه آسیا یکباره رنگ باخت و این شاگردان یحیی گل محمدی بودند که بهت و اندوه را در ورزشگاه آزادی به هواداران پرسپولیس تحمیل کردند.

فوتبال

پرسپوليس كه با اين تيم شانس زيادي براي قهرماني در ليگ برتر ندارد، اميدوار بود كه از طريق جام حذفي به سهميه آسيا برسد ولي ناكامي‌هاي اين تيم ادامه دار شد و اين گل محمدي بود كه بعد از پشت‌سر گذاشتن استقلال، توانست ديگر تيم پرطرفدار فوتبال ايران را شكست داده و راهي فينال شود. بازي در نيمه اول هيجان خاصي نداشت اما در نيمه دوم شرايط بهتر شد و پرسپوليس ابتدا توسط محمد نوري در دقيقه60 به گل رسيد. خوشحالي پرسپوليسي‌ها اما دوام چنداني نداشت و در دقيقه69 پاس رجب‌زاده پشت مدافعان پرسپوليس، به مرتضي تبريزي رسيد تا اين بازيكن گل تساوي ذوب‌آهن را وارد دروازه حريف كند. شوك دوم به پرسپوليس در دقيقه73 زده شد، جايي كه مايكل اومانيا توپ را با دست زد تا كارت زرد دوم را گرفته و اخراج شود. بعد از 10نفره شدن پرسپوليس فشار حملات ذوب‌آهن بيشتر شد و آنها دوست نداشتند كار به ضربات پنالتي يا وقت اضافه كشيده شود. در شرايطي كه همه در انتظار سوت پايان بازي بودند، اين ذوب‌آهن بود كه در دقيقه92 تيرخلاص را به قلب پرسپوليس شليك كرد. در اين لحظه رجب‌زاده روي يك ضربه ايستگاهي توپ را روي دروازه ارسال كرد تا سانتوس برزيلي گل دوم تيمش را به ثمر برساند. اين گل سند صعود ذوبي‌ها به فينال حذفي را امضا كرد.

دليلي بر خوشحالي نبود

يحيي گل محمدي بعد از شكست دادن پرسپوليس در كنفرانس مطبوعاتي گفت: «پس از اينكه گل خورديم توانستيم تمركزمان را حفظ كرده و با پاس‌هاي كوتاه به دروازه حريف نزديك شويم. فكر مي‌كنم در نيمه دوم اختيار بازي دست ما بود. شايسته پيروزي مقابل پرسپوليس بوديم و از بچه‌ها تشكر مي‌كنم كه بازي خوبي انجام دادند.» گل‌محمدي درباره دليل اينكه بعد از گل تيمش شادي نكرد، تأكيد كرد: «دليل آن مشخص است، من ذاتا پرسپوليسي هستم و دوست ندارم شكست و گل خوردن اين تيم را ببينم. به‌عنوان مربي كنار تيم ذوب‌آهن هستم اما اينكه بخواهم بعد از گل‌زدن به پرسپوليس خوشحالي كنم دليل خاصي ندارد.»
حميد درخشان اما درحالي‌كه بابت اين باخت ناراحت بود خطاب به خبرنگاران گفت: «در اين بازي اخراج اومانيا شرايط را به ضرر ما تغيير داد. روي صحنه گل اول خطا روي طارمي گرفته نمي‌شود و اين توپ در ادامه وارد دروازه ما مي‌شود. روي هر دو كارت اومانيا حرف داريم. به‌خصوص در مورد كارت اول، چرا كه همان خطا را مدافع ذوب‌آهن روي بازيكن ما انجام داد اما كارت نگرفت، ولي دوكارتي كه به اومانيا نشان دادند و به قول داور او با دست به توپ زده بود شرايط بازي را به ضرر ما عوض كرد. در هر صورت اين هم قسمتي از فوتبال است و معتقدم با اين تعداد محروم و مصدومي كه تيم ما داشت تا همين‌جا هم كار بزرگي كرده‌ايم.»

 

کد خبر 280218

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha