همشهری آنلاین: شاگردان علیرضا مرزبان با حفظ توپ و اقبال خوش در وقت های اضافه موفق به صعود به نیمه نهایی جام حذفی شدند.

padideh

مرحله یک چهارم نهایی جام‌ حذفی، ساعت: 14:00، ورزشگاه یادگار امام تبریز، تماشاگر: 6090 نفر
داور: مهدی سیدعلی، کمک‌ها: مهدی شفیعی و سخاوت سلیمان‌‌نژاد
گل: فرشاد احمدزاده 2+45 برای تراکتورسازی، ایگور پراهیچ 79(پنالتی)، نسیم اف 92 برای پدیده
اخطار: کنزوویچ 25، صادقی 25، محمدرضایی 32، کیوان امرایی 89،ایگور پراهیچ 100 از پدیده، محمد ایران‌پوریان 48، خالد شفیعی 63، احمد امیرکامدار 113 از تراکتورسازی

تراکتورسازی: داود نوشی صوفیانی، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی(20 محمد ایران پوریان)، دیتمار بیکاج، حبیب گردانی، مهدی کیانی(101 احمد امیرکامدار)، سامان نریمان جهان(83 فرید کریمی)، ادینیو، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده، محسن دلیر
سرمربی: رسول خطیبی

پدیده: مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، میلان یوانوویچ، ایگور پراهیچ، اکبر صادقی، معین عباسیان(60 امرایی)، عباس محمد رضایی، مهدی خیری(100 مسعود نظرزاده)، حسین کیانی(46 نسیم اف) ، مهدی نژادمهدی، زوران کنزوویچ
سرمربی: علیرضا مرزبان

  • شرح گل‌ها به روايت ورزش سه:

1-0(تراکتورسازی): قبل از پایان نیمه اول شوت محکم شاهین ثاقبی و دفع ناقص دروازه‌بان پدیده این فرصت را برای احمدزاده فراهم کرد تا از فاصله نزدیک با پای چپ دروازه را باز کند.
1-1(پدیده): دقیقه 78 دیتمار روی پراهیچ خطای پنالتی کرد که همین بازیکن خودش پشت توپ ایستاد و کل تساوی را به ثمر رساند.
1 ـ2(پدیده): شوت سرکش بهادر نسیم اف مهاجم تازه وارد پدیده از پشت محوطه جریمه در دقیقه 92 به کنج دروازه نوشی صوفیانی چسبید.

  • شرح بازی:

ضربه زیبای بهادر نسیموف آخرین گل بازی تراکتورسازی ـ پدیده بود؛ مسابقه ای که با پیروزی سفیدپوشان مشهدی به پایان رسید.
شاگردان مرزبان که گل اول را در نیمه اول دریافت کردند، در نیمه دوم 2بار به پنالتی رسیدند که در مرتبه دوم گل تساوی را وارد دروازه تراکتور کردند. جالب اینکه در پنالتی اول اکبر صادقی برای پدیده گل زد اما داور به دلیل ورود زودهنگام هم تیمی او تصمیم به تکرار پنالتی گرفت که صادقی در تکرار پنالتی را به اوت زد.
پدیده بعد از مقاومت 90 دقیقه ای مقابل شاگردان خطیبی بلافاصله پس از شروع وقت اضافه با شوت نسیموف دروازه تراکتور را باز کرد و سپس به دفاع از این سرمایه پرداخت و با چاشنی خوش اقبالی از چنگ مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی گریخت. این پیروزی با ارزش، کارنامه مثبت پدیده و مرزبان در نیم سال اول رقابت های داخلی را تا حد زیادی بهتر می کند. آنها در نیمه نهایی با برنده نفت ـ صنعت ساری رقابت خواهند کرد.

  • دقایق حساس:

دقیقه 18: داور به خاطر خطا روی شاهین ثاقبی برای تراکتور ضربه کاشته گرفت که ادینیو پشت توپ ایستاد. او ضربه مستقیمی زد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و به داخل زمین بازگشت.
دقیقه 26: حبیب گردانی در دقیقه ی 26 پشت ضربه ی آزادی که برای این تیم اعلام شد ایستاد که این توپ هم به دیوار دفاعی برخورد کرد و برگشت داده شد.
دقیقه 30: نفوذ زیبای سامان نریمان جهان پس از پشت سر گذاشتن چند بازیکن، توپ را به داخل محوطه ی جریمه فرستاد که فرشاد احمدزاده نتوانست از این موقعیت به خوبی استفاده کند و این موقعیت از دست رفت.
دقیقه 35: شوت سامان نریمان جهان از پشت محوطه ی جریمه از بالای دروازه با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 54: مهدی کیانی روی مهاجم پدیده خطا کرد که داور پنالتی گرفت و صادقی ضربه زد. ضربه او را داور قبول نکرد و او برای دومین بار توپ را زد که گل نشد.
دقیقه64: ثاقبی به ادینیو پاس داد که او با دروازه‌بان پدیده تک به تک شد و گل زد که داور آفساید اعلام کرد.
دقیقه 117: حبیب گردانی توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد که ادینیو با ضربه سر عالی توپ را به بیکای پاس داد که توپ را دروازه‌بان پدیده برگشت داد و توپ برگشتی را دلیر بیرون زد.
دقیقه 118: ادینیو پاس عالی به فرشاد احمدزاده داد که او با بی دقتی شانس تراکتور برای مساوی شدن را از دست دادو توپ را به بیرون زد.

  • حواشی:

*تعداد تماشاگران حاضر در این بازی به 500 نفر هم نمی‌ رسد که خیلی عجیب است و بازی تقریبا در سکوت برگزار می‌ شود.
*مهدی کیانی کاپیتان تراکتور به احترام درگذشت غلامحسین مظلومی پیشکسون استقلال بازوبند مشکی بسته است.

کد خبر 279322

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha