سارق منزل وقتی صاحبخانه را بالای سرش دید با چاقو شروع به تهدید او کرد و پا به فرار گذاشت.

متهم سرقت

اين مرد اما خبر نداشت مجتمع مسكوني مجهز به دوربين مداربسته است.23آبان‌ماه مردي با كلانتري 118تهران تماس گرفت و مأموران را در جريان سرقت از خانه‌اش قرار داد. او گفت: حدود ساعت 3بعدازظهر وقتي به خانه برگشتم متوجه شدم كه مرد غريبه‌اي داخل خانه است. وحشت كردم اما پيش از اينكه كاري انجام دهم آن مرد به سمتم حمله و با چاقو شروع به تهديدم كرد. پس از آن هم مرا كنار زد و به سرعت از خانه فرار كرد. پس از رفتن او متوجه شدم كه وي طلاهاي همسرم به ارزش 10ميليون تومان را سرقت كرده است.

با اين شكايت، پرونده در اختيار اداره هفدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت و تحقيقات براي يافتن ردي از سارق شروع شد. محل سرقت آپارتماني در يك مجتمع مسكوني در منطقه طرشت بود. مأموران وقتي در اين محل حاضر شدند دريافتند كه پاركينگ مجتمع مجهز به دوربين‌هاي مداربسته است. آنها به بازبيني فيلم‌هاي ضبط شده در دوربين‌ها پرداختند و توانستند تصاوير لحظه ورود و فرار مرد سارق را به‌دست آورند. اين تصاوير مورد بررسي قرار گرفت اما در ادامه تحقيقات هيچ سرنخي از متهم به‌دست نيامد.

به گزارش مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران، قاضي پرونده مجوز انتشار عكس‌هاي به‌دست آمده از سارق را صادر كرده و از كساني كه از هويت يا مخفيگاه اين مرد خبر دارند خواسته است اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055390 و 51055392 دراختيار كارآگاهان اداره هفدهم آگاهي قرار دهند. 

کد خبر 279929

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha