مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «سکوت سرخ» همزمان با اربعین حسینی و با محوریت زندگی امام حسن مجتبی (علیه السلام) از پنجنشبه، ۱۳ آذرماه روی صحنه می رود.

نمایش

به گزارش روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد، اجراي نمایش «سکوت سرخ» روز پنجشنبه 13 آذرماه، در باغ موزه دفاع مقدس آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد، در این باره گفت: همزمان با ایام عزای اهل بیت (علیه السلام) در ماه صفر و در ایام سوگواری شهادت کریم اهل بیت، نمایش «سکوت سرخ» برای نخستین بار با محوریت صلح امام حسن مجتبی (علیه السلام) به همت موسسه فرهنگی هنری هومان هنر و با مشارکت شرکت نوسازی عباس آباد، به روی صحنه می رود.

محمدحسین حجازی افزود: «سکوت سرخ» حکایت شبی پرماجرا از زندگی پیرمردی نابینا و دوستدار اهل بیت است که در همسایگی کاروان اسرای کربلا در خرابه های شام زندگی می کند.

به گفته وی بهره گیری از ابزراهای هنری یکی از اولویت های شرکت نوسازی جهت اشاعه فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی است و این اولین تجربه حضور گروه های نمایشی حرفه ای در برنامه های فرهنگی منطقه عباس آباد است که به لطف خدا جریان جدیدی را در نمایش های مذهبی خلق خواهد کرد.

حجازی در ادامه به عوامل این نمایش اشاره کرد و گفت: تهیه کنندگی کار به عهده حمید نیلی است و محمد حمزه‏زاده آن را کارگردانی می کند. ابولفضل حاج‏علی‏خانی، علیرضا مهران، علیرضا استادی و غلامحسن تسعیری هم بازیگران آن هستند.
او ادامه داد: دیگر عوامل و همکاران در این پروژه ابوالفضل حاجی‏علی‏خانی، نویسنده، امیر کلاته، مدیر تولید، علی براتی، طراح حرکت، فریبرز قربان زاده، طراح صحنه، میثم احمدی، موسیقی هستند. صابر نیلی هم مدیریات روابط عمومی نمایش را به عهده دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد، درباره زمانبندی اجرای نمایش «سکوت سرخ» نیز گفت: نمایش از 13 تا 30 آذرماه 93 و در ساعت 19:30 روی صحنه می رود. ورود برای عموم علاقه مندان به هنر تئاتر و نیز عاشقان امام حسن مجتبی (علیه السلام) آزاد است و شهروندان می توانند برای مشاهده نمایش، به باغ موزه دفاع مقدس در بزرگراه حقانی مراجعه کنند.

کد خبر 279876

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha