دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مقدمات گروه ۴۲ نفره یانی کریسومالیس آهنگساز اهل یونان در حال انجام است و قرار است این کنسرت یا در سالن ۱۲ هزار نفری تهران و یا در کیش به روی صحنه برود.

یانی

به گزارش تسنیم علی چراغعلی تهیه کننده موسیقی با اشاره به حضور «یانی» می‌گوید: صحبت‌های لازم با یانی و مدیر برنامه‌هایش انجام شده و در حال حاضر منتظر هستیم که سیستم‌های داخلی کشورمان مجوزهای کتبی لازم را به ما ارائه دهند.

وی ادامه می‌دهد: از طرف گروه یانی اسامی ۴۲ نفر به دست ما رسیده و پاسپورت‌ها و مدارکشان را برای ما ارسال کرده‌اند. ما هم در حال طی کردن مراحل قانونی هستیم و مدراک اعضای گروه در حال استعلام شدن است. از میان اعضای گروه یانی، بیشترشان امریکایی هستند.

این تهیه کننده با اشاره به احتمال حضور شهرداد روحانی در کنار یانی در اجرای ایران، می‌گوید: ‌پیشنهاد حضور شهرداد روحانی در کنار یانی را من به پیروز ارجمند دادم. البته بعید است که گروه یانی بخواهد به ترکیب گروهش دست بزند. اما من به شخصه خوشحال می‌شوم که شهرداد روحانی هم در کنار یانی و در این اجرا حضور داشته باشد.

وی با اشاره به احتمال اجرای یانی در تخت جمشید می‌گوید: ‌هیچ گونه برنامه ریزی برای اجرا در تخت جمشید نداشته‌ایم. تنها صحبتی که با مدیران گروه یانی شده، برای اجرا در تهران و یا کیش بوده است. حتی اجرا در این دو شهر هم مد نظر ما نیست و گروه یانی تنها در یکی از این دو شهر به روی صحنه می‌رود.

وی تاکید می‌کند: اگر کنسرت یانی در تهران باشد، این اجرا در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار می‌شود که البته دیگر ۱۲ هزار نفری نیست و با چیدن صندلی‌هایش، ۶۴۰۰ نفر گنجایش دارد.

اگر به هر دلیلی مسئولان دولتی تمایل به اجرا در تهران را نداشته باشند، قرار است که اجرای گروه یانی را در کیش برگزار کنیم. به هر روی باید صبر کرد و دید که آیا علاقه‌مندان به موسیقی «یانی» در ایران می‌توانند شاهد اجرای این هنرمند شناخته شده عرصه موسیقی دیر ایران باشند؟

کد خبر 279784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha