همشهری آنلاین: رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شهریه‌های دانشگاه آزاد تا پایان سال تغییر نخواهد کرد، اظهار کرد: تعیین میزان شهریه‌های سال ۱۳۹۴ در دستور جلسات بعدی اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، دکتر حميد میرزاده در حاشیه جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد که در محل مجمع تشخیص مصلحت برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه آزاد از طرق متفاوتی در پرداخت شهریه به دانشجویان کمک می‌کند، افزود: تخفیف در شهریه برای متقاضیان یکی از راه‌های همکاری با دانشجویان است. ضمن اینکه دانشگاه آزاد علاوه بر وام دانشجویی از محل صندوق رفاه دانشگاه و وزارت علوم، از طریق هماهنگی با یک سیستم بانکی با 10 درصد کمتر از نرخ سود معمول، به دانشجویان وام ارائه می‌کند.

وی در خصوص ارائه وام جهیزیه به دانشجويان دانشگاه آزاد اعلام کرد: در کنار وام ازدواج دانشجویی هماهنگی با کارخانجات داخلی برای خرید پنج قلم از لوازم اصلی برای تشکیل زندگی با تخفیف 30 درصدی از جمله دیگر خدمات رفاهی دانشگاه آزاد است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در مورد تشکر 199 نماینده مجلس درخصوص تحصیلات تکمیلی اظهار کرد: ما برای افزایش زیربنای تحصیلات تکمیلی به حمایت نمایندگان نیاز داریم. من از حمایت نمایندگان تشکر می‌کنم.

میرزاده علت اصلی حمایت نمایندگان را برخورد عدالت‌گرایانه دانشگاه آزاد در فراهم آوردن امکانات تحصیلات تکمیلی در واحدهای بومی دانست و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که بر افزایش شتاب علمی تاکید دارند، ضمانت تحصیلات تکمیلی یکی از زمینه‌های فراهم کننده رشد ستاد علمی است.

کد خبر 278594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha