همشهری آنلاین: مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه متقاضیان اعزام به کربلای معلی بدون داشتن ویزا به مرزها نروند، گفت: حتی زائرانی نیز که ویزای خود را دریافت کرده‌اند به کارگزاری‌ها مراجعه کنند تا اعزام آنها ساماندهی شود.

به گزارش فارس، محسن نظافتی در اين باره گفت: متقاضیان اعزام به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی بدون داشتن ویزا به مرزها مراجعه نکنند و در شهرهای محل اقامت خود با مراجعه به کارگزاری‌های سازمان حج و زیارت ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: متقاضیان زیارت اربعین با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور و با پرداخت 40 دلار نقدی بابت صدور ویزا بعلاوه 150 هزار ریال بابت حق کارگزار می‌توانند در طرح ساماندهی زائران اربعین امسال ثبت نام کنند.

نظافتی افزود: در این صورت زائران از خدمات پزشکی رایگان و بیمه برخوردار خواهند شد، اسکان، تغذیه و حمل و نقل زائران ساماندهی شده در این طرح، در ایران و عراق بر عهده خود زائران خواهد بود.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت افزود: حتی زائرانی که توانسته‌اند تاکنون ویزای خود را دریافت کنند توصیه می‌شود با مراجعه به کارگزاری‌های سازمان حج و زیارت در طرح ساماندهی زائران شرکت کنند تا بدون اتلاف وقت در مرزها و با کاهش زمان توقف و جلوگیری از ازدحام از مرز خارج شوند چراکه در اینصورت زمان خروج از مرزها به آنها اعلام می‌شود.

 

کد خبر 278427

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha