همشهری آنلاین: محمدعلی بنی‫ اسدی، علی خدایی و علی هاشمی‫ شهرکی به عنوان داوران بخش تصویرگری نخستین سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، نخستین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق در سه بخش عکاسی، پوستر و تصویرسازی از تاریخ 1 تا 19 دی ماه 1393 در رواق هنر برج میلاد برگزار می‌شود.

برهمین اساس داوران بخش تصویرسازی انتخاب شدند. محمدعلی بنی‫اسدی، علی خدایی و علی هاشمی‫شهرکی هیأت انتخاب و داوری بخش پوستر این سوگواره برعهده خواهند داشت که طبق برنامه پیش‫بینی شده در تاریخ دوشنبه 24 آذر ماه سال جاری آثار رسیده به این سوگواره را انتخاب و داوری خواهند کرد.

محمدعلی بنی‫اسدی علاوه بر تصویرگری بيش از 80 عنوان ساليان متمادي تصویرگر مجله‌هایی مانند "کیهان بچه‌ها" و "سروش کودکان و نوجوانان" بوده است. وی داراي مدرک مجسمه‫سازی از هنرستان کمال الملک، مدرک انیمیشن از کانون پرورش فکری کودکان، کارشناسی هنرهای تجسمی از دانشکده هنرهای ‌زیبا و کارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشکده هنرهای‌ زیبای دانشگاه تهران است.

علي خدايي متولد 1338 تهران و فعاليت حرفه‫ای خود را از سال 1365شروع کرد. همكاري با نشريات كودك، تدريس نقاشي به كودكان، ساخت انيميشن و تصويرسازي بيش از 120 عنوان كتاب كودك و نوجوان در کارنامه اوست.

علی هاشمی‫شهرکی متولد 1357 و دارای مدرک کارشناسی ارتباط تصویری و کارشناسی ارشد تصویرسازی است. وی عضو انجمن فرهنگی هنری تصویرگران و در کارنامه خود علاوه بر مدیر عاملی انجمن فرهنگی هنری تصویرگران، تدریس در دانشگاه، پژوهشگر، نویسنده و مترجم مقالات تخصصی هنرهای تجسمی، مدیرهنری بیش از 150جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان و دبیری چندین جشنواره در زمینه هنرهای گرافیک، کاریکاتور و تصویرسازی را برعهده داشته است

نخستین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق در سه بخش عکاسی، پوستر و تصویرسازی از تاریخ 1 تا 19 دی ماه 1393 در رواق هنر برج میلاد برگزار می‫گردد. شرکت کنندگان تا 21 آذر ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت miladfestival.ir آثار خود را برای این سوگواره ارسال نمایند.

شرکت کنندگان تا 21 آذر ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت miladfestival.ir آثار خود را برای این سوگواره ارسال کنند.

کد خبر 278157

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha