دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران از برطرف شدن ابهامات در خصوص بوستان مادر خبر داد و گفت :‌با توضیحاتی که از سوی شهردار مطرح شده ظاهراً ابهامات در این خصوص برطرف شده است اما چنانچه تذکری باز هم مطرح شود آن را به شهردای منتقل خواهیم کرد.

به گزارش فارس، مهدی چمران با اشاره به تذکرات پی‌درپی اعضای شورای شهر تهران در هفته‌های گذشته اظهار داشت: این تذکرات به صورت کتبی و شفاهی به هیئت رئیسه شورا ارائه شد و در نهایت تصمیم بر این شد که برای ارائه پاسخ‌های شفاف از شهردار تهران دعوت شود.

وی تصریح کرد:‌در جلسه‌ای که با حضور شهردار تهران برگزار شد تذکرات و ابهامات در خصوص بوستان مادر از سوی اعضای شورا مطرح شد و به نظر می‌رسد ابهامات در این بخش برطرف شده باشد.

چمران ادامه داد:‌ب نده نیز یکی از افرادی بودم در خصوص بوستان مادر پرسش‌هایی را داشتم که البته با توضیحات شهردار تهران و همچنین شهردار منطقه 5 قانع شدم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به روند بررسی پرونده بوستان مادر گفت:‌این موضوع به جهت اهمیت و تذکرات اعضای شورا در اختیار کمیسیون‌های تخصصی قرار گرفت و تقریبا مسئله روشن شد که ریشه این کار از کجا شکل گرفته است.

وی گفت: در دهه 60 بخشی که الان معروف است به بوستان مادر دهی بیش نبوده و در واقع در دهه 70 بخشی ازاین فضا به خانه، پارک و بخشی نیز گودبرداری می‌شود.

چمران ادامه داد: از دهه 70 تا امروز این فضا بدون تغییر باقی مانده است و در واقع هیچ درخت و یا سبزه‌ای کاشته نشده است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که چنانچه سوالات اعضای شورای شهر در خصوص بوستان مادر ادامه داشته باشد آیا باز هم از شهردار تهران برای حضور در شورا دعوت خواهد شد یا خیر گفت: قطعا همینطور خواهد بود و ما وظیفه داریم برای روشن شدن هر موضوع اقدامات لازم را انجام دهیم.

کد خبر 278144

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha