همشهری آنلاین: تیم ملی ایران در این رقابت‌ها و در بخش مردان با کسب ۵ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و قهرمان مسابقات شد.

Kickboxing

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي رزمي، در روز سوم مسابقات، امیر حسین اکبری، نماینده وزن 51- کیلو گرم کشورمان در بازی پیش از فینال مقابل حریفی از کشور رومانی به برتری دست یافت و در پنجمین روز مسابقات به مصاف حریفی از کشور میزبان خواهد رفت. او پیش از این در مقابل حریفانی از فرانسه و لهستان به برتری رسيده بود.

علی کریمی، دیگر ملی‌پوش کشورمان در وزن 60- کیلو گرم پس از پیروزی‌های روز نخست، در سومین روز و در بازی فینال توانست بر حریف ایرلندی به برتری دست یابد و اولین طلای تیم ایران را به دست آورد.

کمیل شریفی، نماینده وزن آزاد کشورمان با پیروزی بر حریف آلمانی به مدال طلای وزن خود دست یافت. او در روز دوم مسابقات در مقابل حریفان چک و ایتالیا به برتری دست یافته بود.

حسین مقدم، نماینده وزن 71- کیلوگرم، پس از پیروزی بر هندوستان، در بازی مقابل حریف کشور میزبان نتوانست به برتری دست یابد و به مدال برنز بسنده کرد.

در آخرين روز پيكارها نيز علی علیپور گال، نماینده وزن 63- کیلوگرم کشورمان توانست با غلبه بر حریفي از کشور میزبان به عنوان نخست دست یافته و گردن آویز طلای این وزن را به نام ایران ثبت کند. او پیش ازاین نمايندگان بلژیک و مجارستان را برده بود.

میرحسین سیدمحمدی، نماینده وزن 67- کیلوگرم كشورمان هم در فینال به برتری دست یافت. وي پیش از این بر حریفانی از کشور‌های اسلوونی و اسپانیا برتری یافته بود.

امیرحسین اکبری، نماینده وزن 51- کیلوگرم پس از غلبه بر نمايندگان فرانسه، لهستان و رومانی، در بازی فینال در مقابل حریفی از کشور میزبان به برتری دست یافت تا چهارمین عنوان نخست مسابقات (مدال طلا) به نام ایران ثبت شود.

آخرین امید تیم ملی ایران برای کسب مدال طلا مهران وییسی، نماینده وزن 54- كيلوگرم، در بازی فینال در مقابل حریفی از کشور چک قرار گرفت و با باخت مقابل او به مدال نقره دست یافت. وی پیش از این در مصاف با حریفانی از کشورهای اوکراین و آلمان به برتری رسيده بود.

 

کد خبر 278027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha