همشهری آنلاین: رقابت‌های جایزه بزرگ جودو که با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از صبح روز پنجشنبه (۲۲ آبان) در سالن افراسیابی آغاز شده بود، با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

Judo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، در پایان این پیکارها به نفرات اول هر وزن 20 میلیون ریال، به نفرات دوم 10 میلیون ریال و به نفرات سوم مشترک هر کدام 5 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق گرفت.

براین اساس، در وزن 100+ کیلوگرم، جعفر پهلوانی از خراسان رضوی اول شد، شایان نصیرپور از تهران به مقام دوم رسید، سید حبیب‌الله سید میرزاجانی از تهران و مصطفی آهن‌فروش از اصفهان سوم مشترک شدند.

در وزن 100- کیلوگرم، خسرو رحیمی از خراسان رضوی و رامین صفویه به ترتیب اول و دوم شدند، مسعود خرابات از تهران و محسن نجفی از اصفهان به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن 90- کیلوگرم، وحید نوری از تهران به مدال طلا رسید، محمد جمالی دوم شد، حسین عربی از تهران و رضا رضایی از البرز در مکان سوم جای گرفتند.

در وزن 81- کیلوگرم، سعید ملایی از تهران صاحب گردن‌آویز طلا شد، نفر دوم به دلیل اعتراض به داور مقامی دریافت نکرد، ایمان نیک‌اقبال از اصفهان و طیب طالبی از خوزستان به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن 73- کیلوگرم، محمد صفری‌هویدا از تهران اول شد، محمد نیک‌آبادی از خوزستان به مقام دوم دست یافت، وحید بنا از فارس و رضا ولی‌پور از خوزستان بر سکوی سومی مشترک ایستادند.

در وزن 66- کیلوگرم، مهدی فتحی‌پور از فارس به مقام نخست رسید، علیرضا فراتی از مرکزی دوم شد، بهزاد عبادی از قزوین و حمید زحمت‌کش از خراسان رضوی سوم شدند.

در وزن 60- کیلوگرم، احمد قاسمی از تهران صاحب مدال طلا شد، نفر دوم به دلیل اعتراض به داوری از قرار گرفتن روی سکو و کسب عنوان بازماند، محمد پهلوانلو از خراسان رضوی و محمد جوانی از اصفهان در جایگاه سومی قرار گرفتند.

کد خبر 277841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha