همشهری آنلاین: هفته دوم لیگ برتر بسکتبال در ماهشهر استارت خورد و در مشهد به پایان رسید.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در اولین بازی این هفته تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر میزبان مهرام بود. بازیکنان مهرام در چهار کوارتر بازی با نتایج 15 بر 13 - 21 بر 9- 20 بر 7 و 15 بر 12 به برتری رسیدند و در مجموع موفق شدند با نتیجه 71 بر 41 مقابل میزبان خود به پیروزی دست يابند.

شهرداری گرگان در سالني مملو از تماشاگر پذیرای دانشگاه آزاد بود. این دیدار در کوارتر اول با برتری 17 بر 13 دانشگاه آزاد خاتمه پیدا کرد، در شروع کوارتر دوم بنی کوچویی و ابرامیان با کسب 5 امتیاز تیم شهرداری گرگان را 18 بر 17 پیش انداختند، اما در ادمه بازی باز هم بازیکنان دانشگاه آزاد موفق شدند بر بازی مسلط شده و برتری خود را تا پایان کوارتر چهارم حفظ نمایند و در نهایت نیز با کسب امتیاز 67 بر 48 پیروزی ارزشمندی در این دیدار دشوار کسب نمايند.

پمیناب اصفهان نیز در اولین بازی خانگی خود در حالی که در کوارترهای دوم و سوم به پیروزی رسید، در مجموع با نتیجه 68 بر 72 مفلوب میهمان خود شد. پالایش نفت آبادان که هفته گذشته شکست خورده بود، در مصاف با نماینده اصفهان موفق به کسب اولین پیروزی این فصل خود شد.

در آخرین بازی ثامن مشهد مقابل پتروشیمی بندرامام، مدافع عنوان قهرماني به میدان رفت. قهرمان فصل گذشته که در هفته نخست استراحت داشت، با نتیجه 95 بر 65 رقابت‌های این فصل را نیز با پیروزی آغاز کرد.

 

کد خبر 277827

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha