همشهری آنلاین: مسابقات لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۴-۹۳ با انجام سه دیدار رسما آغاز شد و اولین هفته خود را پشت سر گذاشت.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، دو دیدار از سه دیدار انجام گرفته در هفته نخست در تهران برگزار شد. در یک دیدار بازیکنان مهرام مقابل بازیکنان تیم تازه لیگ برتری شده ثامن مشهد صف آرایی کردند.

شروع این بازی با امتیازآوری بازیکنان ثامن همراه بود. نماینده مشهد در پایان کواتر اول بازی با نتیجه 26 بر 20 به برتری رسید مهرامی‌ها در کوارتر دوم بازی موفق شدند در امتیاز 37 بازی را به تساوی بکشانند و نیمه اول را با پیروزی در نتیجه 43 بر 41 به رختکن بروند.

نیمه دوم هم با وجود بازی خوبی که بازیکنان ثامن ارائه دادند، از آن بازیکنان مهرام بود. این دیدار در نهایت با نتیجه 82 بر 59 با پیروزی مهرام به پایان رسید.

دانشگاه آزاد در سالن اختصاصی خود پذیرای صنایع پتروشیمی ماهشهر بود. تیم دانشگاه آزاد با تغییرات گسترده نسبت به فصل گذشته مقابل میهمان خود در همان ابتدای لیگ با قدرت ظاهر شد و نیمه نخست را با برتری در نتیجه 45 بر 20 به پایان برد و در نهایت نیز در مجموع چهار کوارتر بازی با نتیجه 89 بر 52 تیم پیروز میدان شد و شروع مقتدرانه‌ای در لیگ برتر داشت.

نمایندگان شمال و جنوب لیگ برتر در آبادان بازی تنگانگ و زیبایی را به نمایش گذاشتند. تقابل تیم تازه وارد پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان، یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های لیگ برتر در شروع این فصل مسابقات با کش و قوس‌های بسیاری همراه بود و در هر لحظه از بازی برتری از آن یکی از تیم‌های حاضر در میدان می‌شد و در حالی که تیم نفت در دقایق پایانی بازی با اختلاف سه امتیاز می‌توانست پیروز این میدان باشد، در مقابل فرصت‌طلبی بازیکنان شهرداری گرگان، زمانی که وقت قانونی به پایان رسید به تساوی در امتیاز 84 رضایت دادند.

در وقت‌های اضافه نیز این بازیکنان تیم شهرداری گرگان بودند که با پیشی گرفتن از میزبان خود موفق شدند با نتیجه 94 بر 88 پیروزی دلچسبی به دست آورده و در اولین هفته این فصل مسابقات دست پر به خانه بازگردند.

 

کد خبر 277434

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha