همشهری آنلاین: بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حالی بعدازظهر امروز (شنبه) با حضور مسئولان کشور آغاز به کار می‌کند و علاوه بر رسانه‌های داخلی،۳۱ رسانه بین المللی نیز برای حضور در آیین افتتاحیه این رویداد فرهنگی اعلام آمادگی کرده است.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی، 31 رسانه بین المللی شامل 25 شبکه تلویزیونی، چهار خبرگزاری و پایگاه خبری، یک شبکه رادیویی و یک مجله از جمله رسانه خارجی داوطلب حضور در این آیین هستند.

همچنین شبکه های تلویزیونی ZDF آلمان، آناتولی ترکیه، الجزیره قطر، المنار لبنان، فونیکس چین، خبرگزاری ایتارتاس روسیه، AFP فرانسه، آسوشیتدپرس و مجله تایم آمریکا و شبکه رادیویی CRI چین نیز از دیگر رسانه‌های حاضر در این نمایشگاه هستند.

بر اساس این گزارش، رسانه های 13 کشور دنیا ازجمله، آلمان، آمریکا، روسیه، فرانسه، چین، لبنان، ترکیه، امارات، کویت، عراق، افغانستان، سوریه و قطر متقاضی حضور در این آیین هستند.

آیین افتتاحیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی ساعت 15 امروز(شنبه 17 آبان ماه 93) با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و جمعی از علاقه مندان و اصحاب رسانه و مطبوعات در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

این نمایشگاه در روزهای یاد شده از ساعت 9 تا 20 برای بازدید عموم دایر است.

کد خبر 277109

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha