همشهری آنلاین: آخرین آمار نشان از ثبت نام ۵۶۰ رسانه اعم از خبرگزاری، رسانه های مکتوب و پایگاه های اطلاع رسانی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات امسال دارد.

نمایشگاه مطبوعات

به گزارش ایرنا، از این میان 373 رسانه خصوصی و 183 رسانه دولتی و عمومی هستند.

در نمایشگاه امسال 38 روزنامه، 20 خبرگزاری، 116 رسانه آموزشی و تخصصی، چهار تشکل مطبوعاتی، 63 رسانه سیاسی ـ اقتصادی، 70 نشریه عمومی و خانواده، 8 نشریه غیر فارسی زبان ، 45 نشریه فرهنگی،10 نشریه کودک و نوجوان، 24 موسسه رسانه ای، 67 نشریه استانی و 13 عنوان نشریه ورزشی حضور خواهند داشت.

همچنین سه گروه نشریات دانشجویی وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد نیز بالغ بر 200 نشریه را در نمایشگاه عرضه می کنند.

در نمایشگاه بیستم دو بخش رسانه‌های مرتبط با دین و اندیشه، روابط عمومی دستگا‌ه‌ها، همچنین کسب و کار مرتبط با رسانه به این رویداد بزرگ رسانه‌ای اضافه شده اند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی بعدازظهر امروز(شنبه) 17 آبان ماه 93 با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و جمعی از اصحاب رسانه در مصلای تهران گشایش می یابد.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از 18 تا 23 آبان ماه جاری از ساعت 9 تا 20 در مصلای تهران پذیرای علاقمندان و بازدید کنندگان است.

کد خبر 277106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha