همشهری آنلاین: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از آماده باش ماموران پلیس راهور در اطراف مصلی تهران در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات خبر داد.

نمایشگاه مطبوعات

به گزارش ايسنا، سرهنگ حسن عابدی درباره تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: همکاران و عوامول پلیس راهور در طول این یک هفته در اطراف مصلی تهران مستقرند و در آماده باش قرار دارند.

وی با اشاره به قرار داشتن دو معبر اصلی بزرگراه رسالت و خیابان شهید دکتر بهشتی در شمال و جنوب مصلی افزود: ما در این دو معبر به ویژه در هنگام صبح و عصر شاهد بار ترافیکی سنگینی هستیم، از این رو توقف در این دو محور موجب انسداد مسیر شده و پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

عابدی ادامه داد:‌ از طرفی در خیابان‌های اطراف نیز امکان پارک خودرو وجود ندارد. بنابراین باید پارکینگ‌های مصلی و دیگر پارکینگ‌های عمومی در صورت نیاز در اختیار مراجعه کنندگان قرار گیرند و خودروها نباید خارج از پارکینگ توقف کنند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران راهور با مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها همکاری دارند، اظهار کرد: خواسته ‌مان این است که مراجعه کنندگان محترم با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشته و به فرمان آنان توجه داشته باشند.

عابدی اضافه کرد:در صورتی که تخلفات رانندگان منجر به انسداد مسیر و ترافیک سنگین در محل شود، ماموران پلیس ناگزیر مجبور به اعمال قانون و برخورد هستند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از امروز شنبه 17 آبان ماه آغاز به کار کرده و تا روز جمعه در محل مصلی تهران دایر است.

کد خبر 277104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha