مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات آتش نشانی در طول برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها را تشریح کرد.

آتش نشانی

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سوی آتش نشانی خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه ایستگاه 53 سازمان آتش نشانی، پوشش محدوده مصلی را بر عهده دارد، تمامی ایستگاه‌های اطراف مصلی تهران نیز در آماده باش ویژه هستند.

ملکی ادامه داد: همچنین تیم‌های خودرویی نیز در دو شیفت صبح و عصر در چند نقطه از مصلی و خروجی شبستان مستقر شده تا در صورت بروز حادثه احتمالی در کوتاه ترین زمان ممکن به محل برسند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در طول زمان آماده سازی نمایشگاه نیز آتش نشانی در مصلی حضور داشت خاطر نشان کرد: آتش نشانان در این ایام در آماده باش کامل هستند و در ایام آماده سازی نمایشگاه نیز برخی از کارشناسان سازمان، ایمنی غرفه‌ها را بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به احتمال بروز حادثه به غرفه داران و مراجعه کنندگان هشدار داد ضمن حفظ خونسردی خود با سامانه 125 تماس گرفته و از انجام اقدامات عجولانه جدا پرهیز کنند.

ملکی با بیان اینکه جنس روزنامه‌ها و مجلات کاغذی است، افزود: از شهروندان می‌خواهم با توجه به اینکه ممکن است درون سطل‌های زباله اطراف و محوطه باز شبستان حجم زیادی از کاغذ انباشته شده باشد از پرتاب ته سیگار روشن خود به درون سطل‌های زباله پرهیز کنند.

کد خبر 277084

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha