همشهری آنلاین: یک زن که خود را مقابل ساختمان ریاست جمهوری بلغارستان به آتش کشیده بود، با آمبولانس به بیمارستان منتقل و با سوختگی نود درصد در بیمارستان پذیرش شد.

بلغارستان

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، در حادثه‌ای که در روز دوشنبه در مقابل ساختمان ریاست‌جمهوری بلغارستان در صوفیه، پایتخت این کشور رخ داد، زنی که در حرکتی اعتراضی خود را به آتش کشیده بود در پی تلاش عابران و افراد حاضر در محل برای خاموش کردن آتش، توسط مأموران امدادرسان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

افراد حاضر در محل این حادثه با مشاهده آتش تلاش کردند تا با استفاده از کت و یا هر وسیله پوشش‌دهنده، آتش به‌وجود آمده را خاموش کنند، اما در نهایت، این افراد با استفاده از کپسول‌های اطفاء حریق، موفق به خاموش کردن آتش شدند.

به گفته شاهدان این حادثه، این زن ابتدا از یک تاکسی مقابل ساختمان دفتر ریاست‌جمهوری پیاده شد و بلافاصله یک بطری حاوی مایعی را بیرون آورده، آن‌را بر روی سر خود ریخته و کبریتی را روشن کرد.
این زن 38 ساله به نام لیدیا پترووا با سوختگی‌های شدیدی در بیمارستان پذیرش شد و به گفته یکی از پزشکان بخش اورژانس این بیمارستان، شدت سوختگی‌های او 90 درصد بوده است.

بنا بر این گزارش، هنوز دلیل و انگیزه این زن برای اقدام به خودسوزی مشخص نشده‌است اما سال گذشته، شش نفر دیگر از اتباع بلغارستان خود را در ملأ عام به آتش کشیدند تا به اعلام اعتراض علیه فقر و فساد موجود در کشور بپردازند.

کد خبر 276753

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha