همشهری آنلاین: رییس مجلس شورای اسلامی با تبریک سالگرد پیروزی جنبش حزب‌الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی، این پیروزی را متعلق به همه جهان اسلام دانست.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حدادعادل در سخنانی درنشست علنی مجلس در روز یکشنبه 7 مرداد با اشاره به سالگرد پیروزی جنبش مقاومت اسلامی لبنان در جنگ ‪۳۳‬روزه رژیم صهیونیستی علیه این کشور، افزود: این روزها شاهدجشن مردم‌لبنان هستیم و این پیروزی فقط متعلق به ملت لبنان نیست و به همه جهان اسلام تعلق دارد.

رییس ‌مجلس شورای اسلامی، خطاب به‌ملت لبنان تاکیدکرد: شما در این خوشحالی تنها نیستید، همه مسلمانان و آزادگان از جمله ملت ایران در این فتح و ظفر همراه شما هستند و از خوشحالی شما خوشحال هستند.

حدادعادل ادامه داد: همه‌کسانی که نزدیک ‪۶۰‬سال از وجود این غده سرطانی در پیکره جهان اسلام رنج می‌برند، از پیروزی حزب الله لبنان خوشحال هستند.

وی درادامه سخنان خود تداوم پیروزی برای جنبش مقاومت اسلامی لبنان را آرزو کرد.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات را گرامی داشت و گفت: لعنت و نفرین برآنهایی باد که وطن را به بیگانگان فروختند و با این عملیات آبروی خود و پیشینیان خود را برباد دادند.

رییس‌مجلس شورای اسلامی همچنین شهادت حضرت زینب (س) بانوی رشید اسلام را تسلیت گفت.

کد خبر 27670

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز