همشهری آنلاین: به گفته شهردار منطقه ۶ فاز دوم زیرگذر عابر پیاده چهارراه ولیعصر(عج) تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومي شهرداری تهران، عظیم بابایی با اعلام این خبر گفت: با تکمیل فاز دوم پروژه زیرگذر عابر پیاده چهارراه ولیعصر(عج) یک ورودی دیگر نیز در شمال تقاطع چهارراه ولیعصر(عج) ایجاد می شود تا از حجم تردد مسافران در ورودی اول کاسته شود.

وی با بیان اینکه چهارراه ولیعصر(عج) یکی از تقاطع های شلوغ و پر ترافیک شهر تهران بود، افزود: پیش از افتتاح این پروژه روزانه حدود 35 پلیس راهنمایی و رانندگی در این محل حضور داشتند اما در حال حاضر تنها 2 پلیس در این تقاطع هستند و از میزان تصادفات در این محور به طور چشمگیری کاسته شده است.

بابایی با تاکید بر اینکه بیش از 97 درصد عابران از زیرگذر استفاده می کنند، اظهار داشت: سرعت تردد در این محور قابل مقایسه با گذشته نیست و ناوگان حمل ونقل عمومی با کیفیت بهتری می تواند به مسافران خدمات رسانی کنند.

شهردار منطقه 6 تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر ساخت تونل فاز دوم زیرگذر ولیعصر(عج) ، در حال آرام سازی این تقاطع هستیم و به زودی این محدوده از نظر بصری نیز تغییراتی خواهد داشت.

به گزارش شهرنوشت، پروژه زیرگذر عابر پیاده چهارراه ولیعصر(عج) نخستین زیرگذر عابر پیاده کشور است که به دلیل حجم بالای تردد در این تقاطع ساخته شد.این زیرگذر اگرچه به صورت کامل تحویل شهروندان شده است اما به زودی یک ورودی دیگر در خط 4 مترو به آن اضافه می شود که با بهره برداری از آن ، تجمع مسافران مترو در ورودی اول به نصف تقلیل می یابد.

کد خبر 276330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha