همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

حسین دهقان

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

خبر ارتحال عالم مجاهد، یار و یاور صدیق امام و رهبری، حضرت آیت الله حاج محمدرضا مهدوی کنی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی شک نقش اساسی ایشان در شکل‌گیری و پیشبرد نهضت اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشأن (ره) و مبارزه با رژیم ستمشاهی که دراین راه بارها زندان و شکنجه و تبعید را برای آن عزیز به همراه داشت از حافظه مردم قدرشناس ایران اسلامی محو نخواهد شد.

آن مرحوم که به معنای کامل از خویش رسته و به خدا پیوسته بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با کوله باری از ایمان، اخلاص، تقوا و تعهد، در سخت‌ترین دوران‌ها با وجود خطرات بسیار لحظه‌ای از یاری دین خدا و مقتدای خویش دریغ نورزید و در هرصحنه‌ای که نظام به ایشان احتیاج داشت، با ثبات قدم و بصیرت مثال زدنی به ادای تکلیف الهی پرداخت.

گرچه خدمات درخشان آن عزیز سفر‌کرده به معراج در عرصه‌های مختلف نظام، معرف الگوی مدیریت اسلامی و انقلابی بود لکن نقطه اوج خدمات ایشان را باید در پیوند ناگسستنی روحانیت متعهد به اسلام و انقلاب با مردم بویژه جوانان دانست.

اینجانب فقدان آن عالم ربانی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام عظمای ولایت، سلسله جلیله روحانیت، بیت مکرم و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت الهی و همنشینی با ابرار مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 275645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha