همشهری آنلاین: معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای به کلیه واحدهای این دانشگاه، سرنوشت مدارک دانش‌آموختگان واحدها و پردیس‌های تجمیع شده علوم و تحقیقات را اعلام کرد.

دانشگاه آزاد

به گزارش مهر، در این بخشنامه خطاب به نمایندگان تام‌الاختیار ریيس دانشگاه آزاد اسلامي در هیأت امنای استان‌ها، معاونین فرهنگی، دبیران هیأت امنای استان‌ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي آمده است:

«با توجه به موضوع فرایند تجمیع واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات و نظر به ضرورت تسریع در صدور مدارک دانش‌آموختگان واحدها و پردیس‌های مذکور تا ورودی‌های سال 93، با هماهنگی به عمل آمده با معاونان برنامه‌ریزی و سنجش و پذیرش دانشگاه و با تایید رئیس دانشگاه مقرر شد به شرح ذیل اقدام لازم صورت گیرد:

1.مدارک دانش‌آموختگان پردیس‌های سابق در رشته‌هایی که در واحد علوم و تحقیقات تهران مصوب و دایر است، مطابق بخشنامه اول تیرماه 92 توسط واحدهای تجمیع شده تنظیم و پس از تکمیل به نام (علوم و تحقیقات تهران - نام پردیس) از طریق واحد علوم و تحقیقات تهران صادر شود.

2.صدور مدارک دانش‌آموختگان پردیس‌های سابق که رشته‌های تحصیلی آنان در واحد علوم و تحقیقات تهران مصوب و دایر نیست، اما در واحد همجوار (مادر) دایر است، توسط واحدهای مزبور (مادر) صادر شود.

3.مدارک دانش‌آموختگان پردیس‌های سابق که رشته‌های تحصیلی آنان در واحد همجوار (مادر) مصوب و دایر نیست، توسط نزدیکترین واحد مجری صادر شود.

4.مدارک دانش‌آموختگان واحدهای علوم و تحقیقات که پیش از طرح تجمیع دارای موافقت اصولی و رشته‌های مصوب بوده‌اند، بر اساس نام واحد پذیرش شده، صادر شود. برای ورودی‌های پس از آن باید مطابق تصمیمات اتخاذ شده در بخشنامه واحدهای تجمیع شده اقدام کنند.

کد خبر 275021

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha