همشهری آنلاین: نشست خبری مراسم اهداء جوایز و معرفی آثار برگزیده صنعت بسته‌بندی کشور روز شنبه ۲۶ مهر ماه، ساعت یازده صبح در سالن امیرخانی خانه هنرمدان برگزار خواهد شد.

بسته بندی

روابط عمومی مراسم اهداء جوایز و معرفی آثار برگزیده صنعت بسته بندی با نام "بسته‌ها" اعلام کرد: که برای اولین بار تولیدات صنعت بسته بندی کشور به صورت تخصصی و نه در کنار سایر نمایشگاه‌ها، و متمرکز که عموما تولیدات سال گذشته این صنعت را شامل میشود توسط سایت "بسته ها" و به صورت تخصصی ارزیابی و داوری شده و مراسم اهداء جوایز و معرفی برندگان آن به صورت رویدادی سالانه به زودی در دو بخش حرفه ای و دانشجویی در خانه ی هنرمندان ایران به همراه بزرگداشت یکی از پیشکسوتان صنعت چاپ برگزار خواهد شد.

ایمان آل مظفر دبیر اولین مراسم سالانه اهداء جوایز و معرفی آثار برگزیده سال توسط وب سایت تخصصی "بسته ها" است و شهرزاد اسفرجانی ، علیرضا مصطفی زاده، دکتر محمد رزاقی و مسعود نجات داوری این مراسم را انجام داده اند.

تقویت صنعت بسته بندی در ایران، معرفی آثار برتر بسته بندی کشور، و ارتباط منطقی و مداوم ما بین طراحان صنعت بسته بندی و بازار و نسل جوان طراحان کشور از اهداف برگزار کنندگان این رویداد میباشد.

لازم به ذکر است نشست خبری این مراسم در روز شنبه 26 مهر ماه سال جاری، ساعت یازده صبح در سالن امیرخانی خانه هنرمدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 274860

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha