همشهری‌آنلاین: یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش باران تا امشب در تهران ادامه دارد.

باران

تسنیم نوشت: فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: تهران امروز بارانی است و در مناطق جنوبی آن ما شاهد وزش باد و گرد و خاک خواهیم بود که فردا کاهش ابر خواهیم داشت و تنها باراش باران تا امشب در پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: دمای هوای امروز تهران 23 درجه سانتی‌گراد است که از فردا افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش باران از امشب در تهران قطع می‌شود و مجدد در پنج‌شنبه و جمعه بارندگی در سطح شهر تهران را شاهد خواهیم بود، گفت: امروز برای شمال غرب و غرب کشور و آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندارن، کردستان، ایلام، مرکزی، البرز، همدان، خوزستان، قزوین، سمنان بارش باران به صورت موقتی پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی افزود: از روز چهارشنبه از غرب شاهد موج جدید بارشی خواهیم بود و نیمه غربی کشور در روز پنج‌شنبه و جمعه بارش باران خواهد داشت، همچنین می‌توان گفت شدت بارش‌ها امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان، اردبیل، لرستان، شمال خوزستان، همدان و مرکزی است که موجب آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌ها در این مناطق می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوای از امروز تا پایان هفته در نوار شمالی کشور به ویژه شمال شهر افزایش نسبی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: خُنک‌ترین منطقه امروز، خراسان جنوبی با 2 درجه سانتی‌گراد زیر صفر پیش‌بینی شده است.

کد خبر 274665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha