محمدباقر قالیباف که به‌عنوان فرمانده سابق نیروی انتظامی در برنامه ناگفته‌های ناجا از زبان فرماندهان شرکت کرده بود، دوران خدمت در نیروی انتظامی را بهترین دوران خدمتش از دفاع‌مقدس عنوان کرد.

دکتر قالیباف

شهردار تهران، در ويژه‌برنامه هفته نيروي انتظامي با عنوان «ناگفته‌هاي نيروي انتظامي از زبان فرماندهان» كه از شبكه 2پخش شد، به مرور ناگفته‌هايي از زمان ادغام نيروي انتظامي و مسائل و مشكلات آن پرداخت. در اين برنامه كه با حضور سردار اسماعيل احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي و همچنين سيف‌اللهي و محمد سهرابي از فرماندهان اسبق نيروي انتظامي همراه بود، قاليباف با بيان اينكه هيچ وقت فكر نمي‌كردم كه وارد نيروي انتظامي شده و فرمانده نيروي انتظامي شوم، گفت: شايد يكي از روزهاي خاطره‌انگيز من آن روزي بود كه مقام معظم رهبري مرا فرا خواند؛ يكي از روزهاي غيرمتعارفي بود كه خدمتشان رسيدم و فرمودند تصميم گرفته‌ام شما برويد به ناجا و مسئوليت آنجا را بگيريد. بدون تعارف مي‌گويم يكي از بهترين دوران خدمتي من در جاهاي مختلف بعد از دفاع‌مقدس زماني بود كه در نيروي انتظامي توفيق خدمت پيدا كردم.

قاليباف ادامه داد: كمتر از 2سال بود كه در نيروي هوايي مشغول به‌كار شده بودم ايشان بر ضرورت‌هاي امر اشاره داشتند و من به ايشان عرض كردم كه فكر مي‌كنم مشورت خوبي به جنابعالي ندادند و هر كه مشورت داده من مسئوليت را تقبل كنم اشتباه كرده، كه ايشان فرمودند تا اين لحظه با كسي مشورت نگرفتم، تصميم خودم است و كسي هم مطلع نيست؛ الان هم فقط شما در جريان موضوع قرار گرفتيد و برويد ذهن خود را آماده كنيد. فرمانده اسبق نيروي انتظامي همچنين به زمان خداحافظي از خود ناجا اشاره كرد و گفت: وقت خداحافظي من مصادف شد با بازديد سالانه حضرت آقا از نيروي انتظامي در دي‌ماه‌93 كه من يك گزارش 45دقيقه‌اي را در حضور 150تا 200فرمانده ارائه دادم؛ الان كه به ذهنم مي‌آيد از 45دقيقه وقت سخنراني 40دقيقه‌اش را در مورد عملكرد ناجا ارائه دادم كه چه اتفاقي در نيروي انتظامي افتاده كه فكر مي‌كنم هر كس به صحبت‌هاي من گوش مي‌كرد تصور مي‌كرد هر كار نشده‌اي در نيروي انتظامي انجام شده و ناجا كاري براي آينده ندارد.

قاليباف، ناجا را سامان داد

سردار احمدي‌مقدم، فرمانده نيروي انتظامي‌گفت: قاليباف با تحرك خود توانست ساختارها را سامان بدهد و ناجا هويت پيدا كرده بود؛ ساختارهاي جديدي مثل فناوري اطلاعات در نيروي انتظامي و همچنين بخش اجتماعي شكل گرفته بود. ‌كار يك مقدار آسان‌تر شده بود منتها ما هم كه آمده بوديم ناجا كارهاي ديگري انجام داديم. انتظارات مردم بالا رفته؛ لذا هر كسي كه بيايد بايد بدود، وقتي كه من آمدم تحولات فضاي مجازي نبود، جرايم فضايي مفهوم نداشت اما حالا به اين وسعت شكل گرفته است.

کد خبر 274600

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha