چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: چهار گروه موسیقی بانوان در راستای تجلیل از فعالیت‌های یک بانوی نیکوکار و کارآفرین روی صحنه خواهند رفت.

موسیقی زنان

به گزارش ایسنا، مدیر برگزاری این اجرا توضیح داد: این برنامه 22 مهرماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد و مراسم فرش قرمز آن نیز با حضور زنان هنرمندان برپا می‌شود.

شفیقه فیروزنیا که مجری کنسرت‌های بانوان در تهران است در این‌باره گفت: چهار گروه موسیقی بانوان در این برنامه روی صحنه می‌روند و هر اجرا 20 دقیقه خواهد بود.

وی ادامه داد: شهلا میلانی و هایده کیشی‌پور بخشی از این اجرا را برعهده دارند که خانم میلانی اپرای کارمن را با اجرای حرکات موزون گروه هایده کیشی‌پور روی صحنه می‌برد، در حالی که نازلی بخشایش با پیانو او را همراهی خواهد کرد. به اعتقاد من، شهلا میلانی یکی از بزرگ‌ترین فولک‌خوان‌های جهان است.

او با بیان این‌که اجرای این برنامه برعهده‌ی ژیلا امیرشاهی است، اظهار کرد: گروه «پریشاد» به سرپرستی پریچهر خلوتی نیز دو قطعه موسیقی اجرا خواهد کرد. این هنرمند در زمینه‌ی موسیقی اصیل ایرانی هنر خود را به اجرا خواهد گذاشت.

مدیر بنیاد خیریه فیروزنیا از حضور گروه موسیقی گونای نیز در این برنامه خبر داد و افزود: گروه گونای به سرپرستی ماندانا طالبی به اجرای موسیقی و حرکات موزون آذری و کردی خواهد پرداخت.

فیروزنیا که صبح 16 مهرماه در یک نشست خبری در بنیاد خیریه‌اش سخن می‌گفت، توضیح داد: این برنامه در راستای تجلیل از بانویی نیکوکار و کارآفرین به نام سرور رضوی برگزار می‌شود.

او معتقد است، بانوان زیادی در راستای ارتقای کشور تلاش کرده‌اند و ما نیز با اتکا به سخن رییس‌جمهور مبنی بر لزوم تشویق و حمایت از نخبگان چنین برنامه‌ای را برپا کرده‌ایم، زیرا خیریه‌ی فیروزنیا در بسیاری از اموری هنری پیشگام بوده و قرار است این برنامه را با عنوان جشن سپاس نخبگان جامعه‌ی زنان برگزار کند.

وی که مدت‌هاست کنسرت‌های سیمین غانم را در تهران برگزار می‌کند، اظهار کرد: سیمین غانم مهمان افتخاری ما در این مراسم است و بعید نیست که ایشان هم اجرا داشته باشد.

فیروزنیا در بخش دیگری از سخنانش به ادامه‌دار بودن چنین برنامه‌هایی اشاره و اضافه کرد: یکی از برنامه‌هایی که درصدد برگزاری آن هستیم، صدای برتر است؛ تصمیم داریم طی فعالیتی گسترده، صدای برتر بین بانوان را انتخاب و او را به بهترین آموزشگاه معرفی کنیم، البته حمایت‌های مالی از آن نیز برعهده‌ی خودمان است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به آدرس www.iranconcert.com مراجعه و بلیت آن را تهیه کنند. این برنامه ساعت 15 روز 22 مهرماه برگزار می‌شود.

کد خبر 274342

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha