همشهری آنلاین: کاراته کار وزن ۷۵- کیلوگرم ایران به مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون دست یافت.

حسنی پور

به گزارش ایسنا از اینچئون، در اولین روز مسابقات کاراته هفدهمین دوره بازیهای آسیایی، در فینال وزن 75- کیلوگرم مردان سعید حسنی پور مقابل "لی کا وای" از هنگ کنگ با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.این هفدهمین طلای کاروان ایران در بازیهای آسیایی اینچئون بود.

حسنی پور برای رسیدن به فینال در دور اول "زوخیدوف" ازبک را 4 بر 2 ، در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی 10 بر 2 " تان" از ویتنام و در مرحله نیمه نهایی " العطیبی" از عربستان را 5 بر 2 شکست داد.

حریف هنگ کنگی حسنی پور برنز بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو،نقره و برنز قهرمانی آسیا در سالهای 2009 و 2011 را در کارنامه دارد.

امروز پنج شنبه دهم مهرماه تیم ایران یک نماینده دیگر در بخش مردان داشت که در وزن 67- کیلوگرم حسین سمندر در همان دور نخست مقابل حریف گمنام کویتی شکست خوردو با توجه به باخت این حریف در دور بعد،سمندر هم حذف شد تا اولین حذف شده کاراته ایران لقب گیرد.

فردا (جمعه) در دومین روز مسابقات کاراته تیم ایران سه نماینده خواهد داشت که طبق برنامه در وزن 61- بانوان فاطمه چالاکی، در وزن 68- بانوان پگاه زنگنه و در وزن 60- مردان امیر مهدی زاده حضور دارند.

کد خبر 273763

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha