همشهری آنلاین: کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک در ارزیابی عملکرد کاروان ایران، ضمن تحسین از بانوان ورزشکار گفت: کاروان ایران فراتر از انتظار نتیجه گرفت.

کیومرث هاشمی

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی، اظهار کرد: خو‌شبختا‌نه کاروان ایران فراتر از آن انتظاری داشتیم که نتیجه‌ گرفت. در رشته‌های تیمی خیلی خوب کار کردیم و والیبال ایران واقعا عملکرد قابل قبولی داشت. اولین بار مدال‌های طلای بانوان در تیراندازی و کاراته را کسب کردیم که برایمان بسیار ارزشمند بود.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: بانوان پتانسیل خود را نشان دادند که اگر حمایت شوند می‌توانند مدال‌های بیشتری را کسب کنند. ما هفت - هشت ما فرصت داشتیم که توانستیم این نتایج را بگیریم و همچنین رکورد مدال‌های طلای بازی‌های آسیایی ایران را بشکنیم. همچنین عنوانی را کسب کردیم که مردم از آن راضی هستند.

او درباره جایگاه قزاقستان در بازی‌های آسیایی گفت: قزاق‌ها خیلی خوب کار کردند. ما نمی‌توانیم جلوی پیشرفت آنها را بگیریم، فقط می‌توانیم کار کنیم تا به آنها برسیم. آنها در دو رشته بوکس و کانو و کایاک سرمایه‌گذاری کردند و بیش از 10 مدال طلا گرفته‌اند. ضمن این که 50 درصد مدال طلای آنها را بانوان کسب کرده بودند.

کد خبر 273818

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha