یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲
۰ نفر

در سال ۱۳۹۲ در جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) و در بخش کارآفرینی به‌عنوان کارآفرین برتر حوزه خدمات شناخته شده است.

جشنواره حضرت علی اکبر

مي‌گويد: «سال 92تصميم گرفتيم در جشنواره حضرت علي‌اكبر(ع) شركت كنيم. مدارك را ارسال كرديم و از طرف جشنواره براي بازديد از شركت، مراجعه كردند.» ملاك و معيار داوران براي برگزيدن مفخمي به‌عنوان كارآفرين برتر جشنواره چه بوده؟

نخستين معياري كه مفخمي به آن اشاره مي‌كند، بالا بودن تعداد نيروي انساني شاغل در شركت‌شان است. دومين دليل و معيار اين انتخاب هم تأثيري است كه عملكرد شركت بر وضعيت و عملكرد شركت‌هاي طرف قرارداد خود داشته است. مي‌گويد كه آنها، اقدام به برگزاري سمينارهاي مختلف در شهرك‌هاي صنعتي هم كرده‌اند؛ سمينارهايي كه هدف از برگزاري آنها، آشنايي فعالان صنعت با سيستم‌هاي مختلف مديريت و كيفيت بوده است. اين سمينارها، هزينه‌‌زا بوده‌اند، اما او اعتقاد دارد كه همواره بايد خدماتي بيشتر از آنچه در قرارداد آمده را به مشتريان ارائه داد.

او به واسطه 3دوره حضورش در جشنواره حضرت علي‌اكبر(ع)، از كارآفرينان با سابقه در اين جشنواره محسوب مي‌شود. همين حضور مداوم در جشنواره هم باعث شد تا او به فكر تاسيس انجمني متشكل از برگزيدگان اين جشنواره باشد. وي در اين‌باره مي‌گويد: «برگزيدگان جشنواره حضرت علي‌اكبر(ع)، افراد مستعدي هستند كه براي رسيدن به جايگاه فعلي‌شان تلاش بسياري كرده‌اند. براي تربيت اين افراد، هزينه بسياري شده است. ما فكر مي‌كنيم با تشكيل يك اتاق فكر و با حضور اين افراد، مي‌توان از آنها در عرصه‌هاي مختلف استفاده كرد.»؛ پيشنهادي كه با استقبال وزير وقت روبه‌رو شده، اما مانند بسياري ديگر از پيشنهادها و قول و قرارها، با تغيير دولت به‌دست فراموشي سپرده شده است.

 

کد خبر 273293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha