همشهری آنلاین: قائم مقام سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور از نامگذاری و تغییر نام ۷۰ مدرسه در سطح کشور که نوساز هستند یا عنوانی دارند که قابل تغییر است، به نام "کودکان شهید غزه" خبر داد.

gaza

قاسم حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی امسال با هفته دفاع مقدس مقارن شده است اظهار کرد: از جمله برنامه‌هایی که همه ساله به اجرا در می‌آید برگزاری سخنرانی‌ها، نمایشگاه‌ها و انتشار ویژه‌نامه‌هایی برای ارتقای سطح دانش و بینش دانش‌آموزان نسبت به دفاع مقدس است.

وی افزود: گرامیداشت مقاومت 50 روزه مردم غزه در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی نیز از جمله موضوعاتی است که توسط این سازمان دنبال می‌شود.

قائم مقام سازمان بسیج دانش‌آموزی با اشاره به اینکه یک چهارم از شهدای غزه کودکان و دانش‌آموزان بودند، همچنین یک چهارم از مدارس غزه در بمباران‌های رژیم صهیونیستی ویران شد، گفت: زنگ مقاومت در برخی مدارس کشور همزمان با آغاز سال تحصیلی نواخته شد که هدف از این اقدام زنده نگه داشتن این رشادت‌ها و مقاومت‌هاست.

حبیب‌زاده افزود: مدیران آموزش و پرورش در استان‌ها مصوب کردند که 70 مدرسه در سطح کشور که نوساز هستند یا عنوانی دارند که قابل تغییر است، در سال تحصیلی جدید به نام "کودکان شهید غزه" نامگذاری شوند و یا تغییر نام پیدا کنند.

وی با اشاره به طرح جمع‌آوری دلنوشته‌های دانش‌آموزان ایرانی برای دانش‌آموزان غزه اظهار کرد: این اقدام در راستای ابراز همدردی با کودکان غزه انجام می‌شود.

جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی برای بازسازی مدارس غزه

قائم مقام سازمان بسیج دانش‌آموزی به برنامه نمادین جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی برای بازسازی مدارس غزه را در مدارس کشور در مهرماه اجرا خواهیم کرد گفت: تاریخ دقیق این برنامه هنوز دقیقا مشخص نشده است ولی قطعا در مهرماه اجرا می‌شود.

 

کد خبر 273044

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha