چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: خریداران گوشی‌های جدید آی فون چندان راضی به نظر نمی‌آیند، زیرا گزارش‌های مختلفی درباره خمیده شدن این گوشی زمانی که در جیب افراد قرار می‌گیرد، در شبکه‌های اجتماعی پراکنده شده‌است.

آی‌فون ۶

براساس گزارش NBC، تعدادي از كاربران گوشي‌هاي آِ‌فون 6 و آِ‌فون 6پلاس از نقص طراحي بزرگي كه در اين گوشي‌ها كشف كرده‌اند، شاكي هستند و نسبت به آن اعتراض كرده‌اند. اين گوشي‌ها نسبت به نسخه‌هاي پيشين باريك‌تر بوده و بدنه آنها آلومينيومي است و به گفته اين كاربران زماني كه گوشي‌ها درون جيب كاربر قرار مي‌گيرند، خميده مي‌شوند.

آی‌فون ۶

كاربران اپل براي انتقال گلايه‌هاي خود به انجمني به نام MacRumors رفته‌اند تا نسبت به اين نقص طراحي گوشي‌هاي آِ‌فون اعتراض كنند. به نظر مي‌آيد اين نقص، بخش بالاي گوشي نزديك به كليد‌هاي حجم صدا را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد.

يكي از كاربران با ارسال عكسي از گوشي خود اعلام كرده پس از اينكه گوشي را 18 ساعت در جيب خود نگه داشته،‌گوشي از حالت اوليه خود خارج شده و حالتي خميده به خود گرفته‌است.

كاربران اين خبر را در توئيتر انتشار داده‌اند و تصاوير زيادي از آي‌فون‌هايي كه خميده شده‌اند را منتشر كرده‌اند،‌اين رويداد بحثي به نام بِند-گيت ( bend-gate ) را در توئيتر به راه انداخته‌است.

اين درحالي است كه گفته مي‌شود بروز اين نقص در گوشي‌هاي اپل قدمت دارد و در گوشي‌هاي 5S، 5 و آي‌فون 4S نيز مشاهده شده‌‌است. همچنين اين مشكل پيش از اين در گوشي‌هاي سامسونگ، سوني، HTC و بلك‌بري نيز مشاهده شده‌است.

کد خبر 272949

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha