سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: انتظار می‌رفت که میزان استقبال از دو گوشی جدید شرکت آی‌فون بسیار بالا باشد، اما نه تا اندازه‌ای که این شرکت رکورد پیشین خود در پیش‌فروش یک محصول را تنها در ۲۴ ساعت بشکند.

آی‌فون

براساس گزارش فاكس‌نيوز، شركت اپل اعلام كرد تنها در عرض 24 ساعت توانسته 4 ميليون دستگاه از گوشي‌هايش را به‌صورت پيش‌فروش به فروش برساند.

اين درحالي است كه اپل در زمان پيش‌فروش گوشي آي‌فون 5 در مدت زماني مشابه تنها توانست دو ميليون دستگاه به فروش برساند. اپل براي گوشي‌هاي 5S و 5C دوران پيش‌فروش در نظر نگرفته‌بود.

اين استقبال بي‌نظير مديون مراسم رونمايي موفقيت‌آميزي است كه اپل در 19 سپتامبر براي محصولات جديدش برگزار كرد. سال گذشته اين شركت طي روزهاي پس از رونمايي از 5S و 5C توانست 9 ميليون گوشي به فروش برساند كه به‌واسطه استقبال بي‌رمقي كه گوشي‌هاي رنگي 5C شد، بيشتر اين آمار به 5S تعلق داشت.

با اين‌همه، امسال اپل دو محصول پرطرفدار را رونمايي كرده‌است،‌اگرچه تمايل بيشتر به‌سوي گوشي بزرگتر، يعني آي‌فون 6 Plus است. اين گوشي علاوه بر ابعاد بزرگتر پيشرفته‌تر نيز هست و وضوح تصويري آن نيز نسبت به آي‌فون 6 بالاتر است.

اگرچه رقيب سرسخت اپل، شركت سامسونگ كمي پس از رونمايي از محصولات جديد اپل خبر از عرضه گوشي گلكسي نوت 4 داد كه نمايشگري شفاف‌تر داشته و از قلم برخوردار است و براي كاهش مصرف باتري آن نيز تمهيداتي در نظر گرفته شده‌است، اما با توجه به ركورد جديدي كه اپل در پرونده پيش‌فروش خود به ثبت رسانده، به نظر مي‌آيد سامسونگ چالشي دشوار را در پيش رو خواهد‌داشت.

کد خبر 272104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha