همشهری آنلاین: سجاد عباسی با ناداوری واضح داوران به مدال برنز دست یافت. منصوریان، محمدسیفی و لادور به فینال رسیدند.

Sajjad Abbasi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، روز سه‌شنبه (1 مهر) مرحله نیمه نهایی رقابت‌های ووشو آغاز شد که سجاد عباسی برابر حریفی از کره جنوبی قرار گرفت و با وجود ارائه مبارزه‌ای برتر، با قضاوت نامناسب داوران روبرو شد و 2 بر 1 شکست خورد.
وی با قبول این شکست به مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون دست یافت.

الهه منصوریان، قهرمان جهان که در مراحل قبلی نمایندگانی از اندونزی و نپال را برده بود، به مصاف کیم هی بین از کره جنوبی رفت و در دو راند متوالی برابر نماینده میزبان که از حمایت تماشاگران سود می‌برد به برتری رسید.

این دو سانداکار سال 2013 نیز فینال مسابقات قهرمانی جهان را در مالزی برگزار کردند که منصوریان با وجود شکستگی صورت به پیروزی دست یافت.

منصوریان برای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون به مصاف ژانگ لو آن از چین خواهد رفت.

همچنين محسن محمدسیفی برابر نماینده نامدار چین در دو راند متوالی با ارائه فنون مختلف به پیروزی رسید و راهی فینال شد. سیفی برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده قزاقستان خواهد رفت.

حمیدرضا لادور نيز در نيمه نهايي برابر تورسین کلوف از قزاقستان قرار گرفت و در دو راند متوالی به پیروزی رسید. لادور برای رسیدن به مدال طلا به مصاف برنده کره جنوبی و ویتنام می‌رود.

هانیه رجبی هم به عنوان آخرین نماینده تالوی ایران به رقابت با حریفان پرداخت و به مقام هفتم رسید. در این فرم نمایندگان چین، هنگ کنگ و سنگاپور مدال‌های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

 

کد خبر 272922

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha