جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

کارآگاهان پلیس تهران در تعقیب مردی هستند که دست به سرقت ۲۲۰ میلیون تومانی از حساب مشتری یکی از بانک‌ها زده و متواری شده است.

متهم

متهم كه تنها سرنخ موجود از او، تصويري است كه دوربين مداربسته بانك ضبط كرده است، از زمستان سال گذشته تحت تعقيب پليس قرار گرفت. در آن زمان مالباخته وقتي براي برداشت پول از حسابش به بانك رفته بود، متوجه شد كه تمامي 220ميليون توماني كه در حسابش بود برداشت شده است.

با شكايت او مشخص شد كه فردي با در اختيار داشتن مدارك و مشخصات حساب مالباخته به بانك رفته و خودش را به جاي او معرفي و اقدام به افتتاح حساب ديگري كرده است. پس از آن نيز با ارائه مدارك جعلي به كاركنان بانك، اقدام به انتقال 220ميليون تومان موجودي حساب مالباخته به حسابي كرده كه به تازگي باز كرده و با اين شگرد توانسته است تمامي اين مبلغ را از حساب جديد برداشت كند.

اما نكته عجيب اين بود كه به گفته شاكي، هيچ‌يك از مدارك شناسايي و بانكي وي سرقت يا گم نشده است و معلوم نيست كه سارق چگونه به مشخصات دقيق اين مرد دسترسي پيدا كرده است. سرهنگ احساني‌فر، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران مي‌گويد: با بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته بانك، تصوير متهم تحت تعقيب پرونده به‌دست آمده و كساني كه از مخفيگاه او خبر دارند مي‌توانند اطلاعات خود را از طريق شماره تلفن‌هاي 63957761 و 639577760 در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي قرار دهند.

کد خبر 272377

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha