فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان مازندران با بیان اینکه پرونده شکار غیرمجاز فوتبالیست مشهور در دست بررسی است به خبرگزاری آنا، گفت: روز ۱۵شهریور خبر شکار غیرمجاز یک فوتبالیست مشهور لیگ برتر، به همراه نزدیکانش از سوی مخبران به محیط‌بانان ما رسید.

محیط بان


محيط‌بانان بدون هيچ معطلي خود را به محل شكار رساندند اما فرد مذكور پيش از رسيدن محيط‌بانان به محل توانسته بود تفنگ شكاري را از منطقه خارج كند، بنابراين محيط‌بانان مدركي دال بر شكار نزد اين چند نفر پيدا نكردند. مسلم آهنگران افزود: اين در حالي است كه اين فوتباليست و نزديكانش محيط‌بانان را تهديد كردند كه آنان را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهند و درپي اين تهديد، فرداي آن روز 2نفر از اين افراد در يكي از خيابان‌هاي شهر، جنت فريدوني يكي از محيط‌بانان را در برابر چشمان فرزند 3ساله‌اش از خودرو پايين كشيده و به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. به گفته فرمانده يگان حفاظت محيط‌زيست استان مازندران فرزند اين محيط‌بان دچار شك عصبي شديد شده و خود او نيز براي درمان به بيمارستان فرستاده شده است كه پرونده اين ضرب‌وشتم و تأييديه پزشكي قانوني مبني بر صحت اين ماجرا اكنون در دادسراي رامسر است.

وي افزود: 2 نفر ضارب كه پسرعموهاي اين فوتباليست مشهور هستند، چند روز است كه به همراه ريش‌سفيدان محل براي اخذ رضايت به خانه اين محيط‌بان رفت‌و‌آمد مي‌كنند. اما پرونده استفاده از سلاح و اسلحه‌كشي آنان در دست بررسي است و بخششي هم در كار نيست.

کد خبر 271929

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha