یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۱
۰ نفر

مسن‌ترین عضو دوره چهارم شورای شهر تهران عباس شیبانی است که سابقه حضور در دوره‌های دوم و سوم شورای شهر تهران را نیز در کارنامه دارد.

طبق آماري كه بارها مركز آمار شوراي شهر تهران اعلام كرده است وي منظم‌ترين فرد شورا به‌حساب مي‌آيد. حضور بموقع و نداشتن تأخير در جلسات علني و غيرعلني شوراي شهر و اينكه هميشه سعي مي‌كند زودتر از همه در صحن شورا حاضر شود از خصوصيات بارز شيباني است.وي در رابطه با عملكرد شوراي چهارم در طول يكساله گذشته به همشهري گفت: «اعضا تا اينجا آنقدر كه توانسته كار كرده‌اند.» شيباني البته اضافه كرد كه هنوز تا آنچه لازم است فاصله بسيار مانده و كارهاي انجام شده را نمي‌توان خيلي بزرگ جلوه داد. به‌گفته وي شوراي شهر تهران خيلي سياسي كار نمي‌كند و اعضا كارهاي معمولي و مدنظر شهر را انجام مي‌دهند.

شيباني ادامه داد: «در يك‌سال گذشته از فعاليت شوراي چهارم، شاهد اتفاقات متعددي در شورا بوديم كه برخي از آنها سياسي بوده كه البته تعداد آن كم است كه اميدوارم در سال دوم بيشتر به سمت موضوعات اجتماعي و تخصصي حركت كنيم. هر كس هر تفكري دارد بايد بيرون از شورا بگذارد. توصيه مي‌كنم كه در داخل شورا سياسي‌كاري نكنند. شورا بايد كار مردم را انجام دهد.» وي اعتقاد دارد تعامل با دولت و شهرداري از نكات بارز شوراي چهارم محسوب مي‌شود. شيباني گفت: نياز است تمامي كميسيون‌هاي شورا و سازمان‌هاي شهرداري همكاري بيشتري داشته باشند.

کد خبر 271822

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha