همشهری‌آنلاین: شهردار تهران، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در تقدیرنامه‌های جداگانه‌ای از برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی

به گزارش فارس، محمد باقر قالیباف شهردار تهران، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در تقدیرنامه های جداگانه‌ای از برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

محمد باقر قالیباف در این تقدیرنامه نوشت: گسترش فزاینده فناوری‌های ارتباطی و آثار چشمگیر آن در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی لزوم برنامه‌ریزی، بیداری، آگاهی و استفاده هر چه بیشتر از فرصت‌های پیش رو را آشکار می‌سازد. فعالیت در این عرصه در راستای اهداف انقلاب اسلامی و ایجاد بسترهای متناسب با هویت ایرانی، اسلامی نشان دهنده درک حساسیت این موضوع و تبعیت از منویات رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی برای رشد و بالندگی جامعه است.

شهردار تهران در این تقدیرنامه ضمن ارج نهادن به تلاش های صادقانه و ارزشمند دبیر دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب‌اسلامی، دست اندرکاران و فعالان این عرصه در برگزاری باشکوه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از زحمات و تلاش‌های سازمان فضای مجازی سراج قدردانی کرده و از خداوند منان توفیقات روزافزون برگزار کنندگان نمایشگاه را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در سایه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه احدیت مسئلت نموده است.

فعالیت در عرصه فرهنگ و رسانه در راستای اهداف انقلاب اسلامی با طراوت خون شهدا آمیخته است

همچنین مهدی چمران رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با ارسال تقدیرنامه ای از زحمات دبیر و دست اندرکاران دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی نمودند.

در این تقدیرنامه آمده است: فعالیت در عرصه فرهنگ و رسانه در راستای اهداف انقلاب اسلامی که با طراوت خون شهدا آمیخته است از ویژگی های کسانی است که حساسیت انقلاب را درک کرده و با تبعیّت از منویات ارزشمند رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی رشد و بالندگی جامعه را دنبال می‌نمایند.

ضمن ارج نهادن به تلاش های صادقانه و ارزشمند جنابعالی و همکارانتان به پاس مجاهدت در برگزاری باشکوه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های خالصانه آن مجموعه تشکر نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون را در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تأییدات خاصه حضرت ولیعصر(عج) مسئلت می‌نمائیم.

مراسم قدردانی از زحمات دست اندرکاران برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی عصر روز چهارشنبه دوازدهم شهریور ماه سال جاری در سالن همایش‌های سازمان فضای مجازی سراج با حضور انتظاری دبیر شورای عالی مجازی کشور، لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حسین یکتا فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء، جعفر درونه نماینده معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از دست اندرکاران برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد خبر 271233

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha