مردی که اقدام به قاچاق موتورسیکلت‌های سنگین و گران‌قیمت به اصفهان می‌کرد دستگیر شد.

در نمايشگاه اين مرد 19دستگاه موتورسيكلت قاچاق به ارزش يك ميليارد و 900ميليون تومان كشف شد. هفته گذشته شكايتي از سوي سازمان تعزيرات حكومتي استان اصفهان در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت كه از واردات غيرقانوني موتورهاي سنگين و گران‌قيمت حكايت داشت. براساس اين گزارش، فردي در اصفهان با راه‌اندازي نمايشگاه فروش موتورسيكلت، اقدام به فروش موتورهاي قاچاق در اين نمايشگاه مي‌كرد.

با انجام هماهنگي قضايي، تيمي از مأموران همراه مأموران سازمان تعزيرات راهي محل نمايشگاه شدند و به بازرسي دقيق آنجا پرداختند. در جريان اين بازرسي‌ها آنها موفق به كشف 19دستگاه موتورسيكلت سنگين شدند كه به‌صورت قاچاق و غيرقانوني وارد كشور شده بودند. به اين ترتيب صاحب اين موتورها دستگير شد و تمامي موتورهاي قاچاق نيز توقيف شدند.

سرهنگ ستارخسروي، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اين خبر گفت: نمايشگاهي كه متهم راه‌اندازي كرده بود تنها نمايشگاه در كشور بود كه اقدام به فروش چنين موتورهايي مي‌كرد. وي ادامه داد:‌ در اين نمايشگاه موتورهاي قاچاق تا قيمت 150ميليون تومان به فروش مي‌رسيدند كه خوشبختانه پليس توانست با دستگيري متهم، به فعاليت وي پايان دهد.

وي با اشاره به اينكه ارزش بيشتر موتورهاي قاچاق كشف شده از متهم 100ميليون تومان است افزود: ارزش محموله توقيف‌شده از اين مرد يك ميليارد و 900ميليون تومان است كه با صدور قرار قانوني براي متهم، تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 271211

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha