یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو شورای شهر تهران گفت: اگر بخواهیم نقاط قوت و ضعف مسجد جامعی را برشماریم می‌توان به تهرانگردی به عنوان نقطه قوت و ابلاغ حکم یکی از اعضاء در زمان انتخاب شهردار به عنوان نقطه منفی اشاره کرد.

اقبال شاکری

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از فارس، مجتبی شاکری با اشاره به اینکه رقابت فی‌مابین دو طیف سیاسی شورای شهر برای کسب ریاست شورا به اتمام رسیده است و هم‌اینک باید به دنبال خدمت باشیم، اظهار داشت: باید رفاقت، دوستی و همکاری مورد نظر اعضا باشد تا بتوان با همکاری و همراهی اقدامات خوبی را در شهر انجام داد.

وی تصریح کرد: باید به فکر رفع مشکلات مردم و مطالبات آنها باشیم و در قالب طرح و لایحه موانع و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به عملکرد یکسال گذشته مسجد جامعی در شورا، اظهار داشت: مدیریت وی همراه با نقاط قوت و ضعف بوده است که از نکات قوت وی اخلاق و منش وی بوده است.

وی ادامه داد: سرکشی از مناطق و تهرانگردی مسجد جامعی از نکات قوت و بارز وی در مدت ریاست شورا بود و از نکات ضعف وی می‌توان به ابلاغ حکم یکی از اعضا در هنگام انتخابات شهردار تهران اشاره کرد.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه جنس کار شورا سیاسی نیست، گفت: هر کس بخواهد شورا را به سیاسی‌کاری اداره کند، ضربه می‌خورد و این تفاوتی بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ندارد.

کد خبر 271174

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha