سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه چمران و مسجد جامعی دو شخصیتی هستند که اعتبارشان را از ریاست شورا به دست نیاورده‌اند، گفت: این دو در واقع به جایگاه ریاست شورا اعتبار بخشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مرتضی طلایی در ادامه نودوسومین جلسه شورای شهر تهران با تقدیر از احمد مسجد جامعی ریاست سابق شورای شهر تهران، اظهار داشت: اقدامات خوبی در زمان ریاست مسجد جامعی در شورا و مدیریت شهری صورت گرفته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس سابق شورای شهر تهران، گفت: اخلاق‌مداری، سعه صدر و تعامل از ویژگی‌های بارز مسجد جامعی در طول یکسال گذشته بوده است.

طلایی با بیان اینکه چمران و هم مسجد جامعی دو شخصیتی هستند که اعتبارشان از ریاست شورا به دست نیاورده‌اند، گفت: این دو شخصیت در واقع به جایگاه ریاست شورا اعتبار بخشیدند و در واقع مسجد جامعی در هر شرایطی مسجد جامعی است.

نایب رئیس شورای شهر تهران، گفت: در طول یکسال گذشته تلاش شد که به جایگاه حقوق شهروندان توجه شود که قطعا راهبرد هیات رئیسه در سال دوم از شورای چهارم نیز اهتمام به حقوق شهروندان در همه ابعاد از جمله جانی، مالی، حیثیتی و امنیتی خواهد بود.

وی افزود: وضعیت امنیت عمومی و اجتماعی موضوعی است که باید همه دست به دست هم دهند تا بتوانیم در این زمینه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به تجربه به راهنمایی و رانندگی و مدیریت شهری و ارائه خدمات به شهروندان، گفت: می‌توانیم از این تجربه در حوزه نیروی انتظامی نیز استفاده کنیم که طرح اشاره شده مدل موفقی در سال‌های اخیر بوده است و می‌توان این مدل را در بخش انتظامی ارائه کرد.

طلايي گفت: هم اکنون امکانات بخش انتظامی پاسخگوی نیاز شهر تهران نیست و پلیس به تنهایی نمی‌تواند از پس امنیت بوستان‌ها و تفرج‌گاه‌ها برآید و باید این موضوع از طریق یکی از کمیسیون‌ها پیگیری شود تا بتوانیم تعامل خوبی را مابین پلیس و مدیریت شهری ایحادکنیم.

کد خبر 271409

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha