گروه سیاسی: جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ از مردم‌ خواست‌ برای‌ سلامتی آیت‌الله‌ علی فیض(مشکینی)‌ دعا کنند.

جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ در اطلاعیه‌‌ای از ملت‌ خداجو و مومن‌ ایران‌ اسلامی‌دعوت‌ کرد برای‌ سلامتی‌ این‌ فقیه‌ مهذب‌ و عالم‌ خدوم‌ انقلابی‌ و شفای‌ عاجل‌ رئیس‌ مجلس‌ خبرگان‌ رهبری‌‌ دعا کنند.

شنبه‌شب هم مراسمی‌به دعوت جامعه مدرسین حوزه علیمه قم، در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه س برگزار و مردم و طلاب برای سلامتی امام جمعه موقت قم دعا کردند.

آخرین وضعیت درمان

پزشک معالج آیت‌الله مشکینی اعلام کرد که حال عمومی‌ایشان نسبت به روز جمعه تغییر چندانی نداشته‌است.

دکتر جعفر اصلانی در گفتگو با ایرنا، تصریح کرد: بیماری اصلی آیت‌الله مشکینی عفونت‌ریوی است و حال عمومی‌ایشان اگرچه نسبت به 3 روز قبل تا حدودی رضایت‌بخش است اما نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده‌است.

وضعیت آیت‌الله حق‌شناس

آیت‌الله کریم حق‌شناس از استادان برجسته حوزه علمیه تهران با گذشت حدود 3 ماه از بیماری وی هنوز در بخش مراقبت‌های ویژه یک بیمارستان فوق تخصصی در تهران بستری است.

محمدرضا نوروزی یکی از دو سرپرست تیم پزشکی معالج آیت‌الله حق‌شناس در گفت‌وگو با رسا گفت: از مدتی قبل به دلیل اختلال در سیستم تنفسی و عفونت ریوی ایشان به صورت اوژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: از بدو بستری شدن، آیت‌الله حق‌شناس را به علت اختلال تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری کردند که  تحت درمان حمایتی با استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی قرار گرفته است.

نوروزی همچنین از بروز چندین نوبت اختلالات قلبی و توقف قلبی در این مدت خبر داد و گفت: در این چند نوبت تیم پزشکی با کمک پزشک معالج، اقدامات اورژانسی را برای ایشان انجام دادند و الحمدلله خطر رفع شد.

پزشک معالج وی از مردم خواست تا برای شفای عاجل و بهبودی کامل ایشان دعا کنند.

آیت‌الله حق‌شناس، از استادان برجسته اخلاق مدارس علمیه تهران است و مدرسه علمیه فیلسوف‌الدوله و امین‌الدوله تهران زیر نظر وی اداره می‌شود.

کد خبر 27112

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز