پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۶ - ۱۱:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ‌ آیت‌الله مشکینی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پی وخامت حال عمومی به بخش آی سی‌یو منتقل شد

به گزارش خبرگزاری مهر حال رئیس مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم از بامداد پنجشنبه 28 تیر وخیم و نگران کننده شد و ایشان به یکی از بیمارستانهای تهران منتقل و بستری شد.

حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در گفتگویی اعلام کرد: "از ساعت اولیه بامداد  امروز حال عمومی آیت‌الله مشکینی وخیم شده و رئیس مجلس خبرگان با تشخیص پزشکان معالج به آی. سی‌. یو منتقل شده و درمان ایشان جهت بهبودی وی ادامه دارد."

به گزارش خبرگزاری مهر در پی وخامت حال آیت‌الله مشکینی، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیس مجلس خبرگان پیش از ظهر امروز از ایشان عیادت کرد. آیت الله هاشمی رفسنجانی به هنگام عیادت از آیت الله مشکینی، ضمن اطلاع از روند معالجات ایشان، از خداوند متعال برای معظم له، بهبودی و شفای عاجل مسالت کرد.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب به نمایندگی از ایشان، پرویز داوودی معاون اول رئیس جمهور به نمایندگی از دکتر احمدی نژاد و جمعی از مقامات و مسئولین نظام نیز ظهر امروز با حضور بر بستر آیت‌الله مشکینی از ایشان عیادت کردند و از نزدیک در جریان مراحل مداوای ایشان قرار گرفتند.

کد خبر 26963

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز