همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در یک بازی نفس‌گیر مقابل آمریکا، قهرمان لیگ جهانی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد تا به این ترتیب شاگردان کواچ بتوانند از قهرمان لیگ جهانی انتقام بگیرند.

والیبال تیم ملی

تیم ملی والیبال ایران

به گزارش همشهري آنلاين، تيم ملي واليبال ايران در دومين بازي خود در مسابقات قهرماني جهان مقابل آمريكايي قرار گرفت كه در مسابقات رسمي  چهار بار از اين تيم شكست خورده بود و هيچ پيروزي نداشت.

ملي‌پوشان ايران در دو ست نخست بازي همچون بازي مقابل ايتاليا، با اقتدار به پيروزي رسيدند و اين تصور را بوجود آوردند كه خواهيم توانست به راحتي از سد اين تيم قدرتمند بگذريم.

اما از ست سوم ورق برگشت. آمريكا روي ديگر بازي را نشان داد. آنها با كم كردن سرعت بازي و استفاده از سرويس‌هاي پرقدرت عملا تيم ما را در تنگنا قرار دادند. آنها با همين شيوه توانستند ست‌هاي سوم و چهارم را با اقتدار از تيم ما بگيرند تا سرنوشت بازي را ست پنجم رقم بزند.

در اين ست تيم ما بهتر از دو ست قبلي ظاهر شد. بارها جلوافتاديم و آمريكايي‌ها به ما رسيدند تا اينكه سرانجام بازيكنان ما توانستند با نتيجه 15 بر 15 از سد اين تيم قدرتمند بگذرند و به اين ترتيب شكست در مقابل آمريكا در مسابقات ليگ جهاني را با اين پيروزي تلافي كنند.

  نتايج پنج ست اين بازي بدين شرح بود:

25 - 23 ايران، 25 - 19 ايران، 19 - 25 آمريكا، 18 - 25 آمريكا، 17 -15 ايران

ایران در بازی نخست خود با نتیجه سه بر یک از سد ایتالیا گذشت و آمریکا هم در دیداری نزدیک با حساب 3 بر 2 بلژیک را شکست داد.

کد خبر 270787

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha