شهروندان: معاون رئیس‌جمهور گفت: تمامی اعضای جامعه ایثارگران کشور، مشمول دریافت کارت بیمه طلایی درمان هستند.

سیدمحمدعلی شهیدی

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در حاشیه سفر به استان سمنان در جمع خبرنگاران،

افزود: با توجه به اینکه مجلس بند «ج» تبصره 16 درآمد شاغلان ایثارگر را به بنیاد شهید محول کرده است،500هزار نفر از اول شهریور مشمول این طرح شدند و از بهمن‌ماه پارسال هم با فعالیت صندوق سلامت ایثارگران برای تامین و تقبل هزینه برخی اقلام دارویی فاقد پوشش بیمه ای از طرف بنیاد شهید اقدام شد.

رئیس بنیاد شهید، طرح «سپاس» با هدف سپاسگزاری از خانواده‌های شهدا را از طرح‌های اجرا شده برگرفته از فرمایشات و به نیابت از رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح با دیدار رئیس جمهور از خانواده شهدا، آغاز شد.

حجت‌الاسلام شهیدی همچنین گفت: از روز 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی تا 22 اسفند سال گذشته، با نامگذاری به نام روز شهدا،حدود 34 هزار دیدار با خانواده‌های شهدای کشور انجام شد.

وی با اشاره به وجود 19 هزار و 500 گلزار شهید در کشور، گفت: 65 درصد گلزارهای شهدا، در کشور مناسب‌سازی شده‌اند و 15 درصد باقیمانده از طرح مناسب‌سازی گلزارهای شهدای کشور تا پایان امسال با اعتباری که در بودجه سالانه استان ها گنجانده شده، به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به وجود 222 هزار و 285 شهید گفت: 17 هزار نفر از این شهدا، شهدای ترور هستند.

حجت‌الاسلام شهیدی با اعلام انتشار گنجینه خاطرات والدین شهدا گفت: باید در حفظ و ثبت این گنجیه کوشید و بنیاد شهید استان ها، موظف به ضبط و ثبت خاطرات والدین شهدا هستند.

کد خبر 270551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha