همشهری آنلاین: تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی با اختلاف قابل توجهی تیم مالزی را از پیش رو برداشت و حریف کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی شد.

basketball

میلوش پی‌ایچ، سرمربي ايران علیرضا سرودی، مهیار مهر، محمد یوسفوند، علیرضا قمری و محمد رضایی را به عنوان ترکیب شروع‌کننده بازي با مالزی به میدان فرستاد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، جوانان تیم ملی ایران که تا اینجای مسابقات بازی کم نقصی را مقابل حریفان خود به نمایش گذاشتند، در مرحله یک هشتم نهایی نیز مقابل مالزی بسیار مقتدرانه ظاهر شدند. بازیکنان مالزی در نیمه نخست بازی نه تنها در مهار بازیکنان توانمند ایرانی موفق نبودند، بلكه در پرتاب‌هایی که به سمت سبد ایران داشتند، در مجموع کوارتر اول و دوم فقط 13 امتياز به دست آوردند و با نتایج 27 بر 5 و 24 بر 8 مغلوب تیم ملی جوانان کشورمان شدند.

برتری 40 امتیازی تیم ملی ایران در نیمه دوم به 60 امتیاز رسید و جوانان با انگیزه، توانمند و غیور تیم ایران در کوارتر سوم با نتیجه 26 بر 13 و در کوارتر چهارم نیز 15 بر 10 به برتری رسیدند و در مجموع با نتیجه 92 بر 36 قدرت و توانایی خود را به رخ حریفان کشیدند.

تیم ملی ایران با کسب این پیروزی برای فینالیست شدن باید در مرحله نیمه نهایی از سد تیم کره جنوبی عبور کند. این دیدار ساعت 18:30 چهارشنبه 5 شهریورماه برگزار می‌گردد.

در دیگر دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی کره جنوبی با نتیجه 90 بر 61 مقابل ژاپن به پیروزی رسید، چین تایپه 90 بر 86 فیلیپین را شکست داد و چین نیز 106 بر 53 از سد قزاقستان گذشت.

تیم‌های ایران،کره جنوبی، چین تایپه و چین با پیروزی مرحله یک هشتم نهایی را پشت سر گذاشتند و به جمع 4 تیم برتر این دوره از مسابقات راه یافتند.

 

کد خبر 270156

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha