مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
۰ نفر

هماهنگی‌های لازم میان شهرداری تهران با ارتش و نیروی هوایی جمهوری اسلامی به‌منظور امتداد بزرگراه شهید باکری به آزادگان به عمل آمده و قرار است از سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

از اين مسير بزرگراهي بعد از بزرگراه امام علي در شرق تهران به‌عنوان مهم‌ترين مسير بزرگراهي اين بار درغرب پايتخت نام برده مي‌شود. مصطفي سليمي، شهردار منطقه 21 در توضيح اين پروژه به همشهري گفت: درحال حاضر امتداد بزرگراه شهيد باكري به بزرگراه شهيد فهميده (كرج) كه مي‌رسد بسته است اما طبق مذاكرات صورت‌گرفته قرار است امتداد بزرگراه شهيد باكري از بزرگراه شهيد فهميده (كرج) وارد پادگان ارتش شود و در قالب زيرگذري از زيرباند فرودگاه مهرآباد عبوركرده و از طريق بزرگراه فتح و خروجي خليج در منطقه18 به بزرگراه آزادگان متصل شود.

براي اجراي اين بزرگراه منتظر به اجرا درآمدن طرح انتقال فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خميني نخواهيم ماند به همين دليل با ارتش به تفاهم رسيديم تا ضمن رعايت مسائل امنيتي، تونلي به طول يك كيلومتر از زير فرودگاه مهرآباد عبور دهيم.به گزارش همشهري، طول بزرگراه شهيد باكري از بزرگراه شهيد فهميده تا فتح 3كيلومتر و از فتح تا آزادگان نيز 3كيلومتر خواهد بود.

کد خبر 270123

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha